728 x 90

تغيير سياستهاى دولت آمريكا در قبال رژيم ايران,تحریم‌ها علیه ایران,

اعتراف پاسدار رضایی به قدرت بسیج مجاهدین و نگرانی از سیاست جدید و تحریمهای جدید سنای آمریکا

-

پاسدار محسن رضایی
پاسدار محسن رضایی
پاسدار رضایی سرکرده سابق سپاه پاسداران امروز 26خرداد 96 طی سخنانی پیش از خطبه‌های نمایش جمعه مشهد درباره قدرت مجاهدین در سال 60 گفت:‌ «درست بعد 31خرداد منافقین همان روز رژه مسلحانه تو تهران، مشهد، اصفهان گذاشتند با 17هزار عضو و 70هزار سمپات سراسر کشور».

پاسدار رضایی در واکنش به مواضع مقامهای آمریکایی و تحریم جدید سنای این کشور گفت: «همین دیروز تحریمهای مفصلی رو علیه ایران وضع می‌کنند به‌عنوان این است که ایران عامل بی‌ثبات کننده منطقه شده است، ... یک مدتی بود آمریکایی‌ها مستاصل بودند ده سال پانزده سال که چه بکنند با جمهوری اسلامی، آمدند سراغ تحریمها، تحریمها از اول انقلاب بود اما این دفعه آمدند به قول خودشون تحریمهای کمرشکن درست کردند این پرونده تحریمها رو هم رو کردند...
این دولت جدید که بر سر کار آمده خب این دیگه اصلاً سینه سپر کرده بعد از شش ماه همین دو سه روز پیش آقای تیلرسون وزیر خارجه آمریکا گفته که نه ما قصد داریم اصلاً جمهوری اسلامی رو اصلاً براندازی کنیم، بلافاصله دو تا اقدام شد از یک طرف سنا آمده یک تحریمهای جدیدی رو اعمال کرده تحت عنوان این‌که ایران قبلاً می‌گفتند هسته‌یی و این‌که ایران عامل بی‌ثباتی تو منطقه است ضد حقوق‌بشره از تروریزم حمایت می‌کنه».

پاسدار رضایی افزود:‌ «آقای تیلرسون چی گفته؟ گفته ما می‌خواهیم این قدرت رو بگیریم اینها می‌خواهند با فشار از بیرون و با عقب‌نشینی از داخل و نفوذ در داخل کشور این طرح توطئه جدید اینهاست فشار یعنی چی؟ فشار از بیرون؟ یعنی ترور یعنی تحریم ترور می‌کنیم تحریم می‌کنیم عقب‌نشینی از داخل از هر طریقی شده میریم نفوذ می‌کنیم در رسانه‌ها نفوذ می‌کنیم در جاهای مختلف نفوذ می‌کنیم حتی اگر لازم شد از طریق دموکراسی نفوذ می‌کنیم بعد از هفت سال هشت سال ده سال این جمهوری اسلامی گازانبری چکش و سندانی این از بین میره و قدرت جمهوری اسلامی گرفته میشه فشار و عقب‌نشینی این دنبال این‌اند این سیاست رو به صراحت همین دیروز پریروز آقای تیلرسون وزیر خارجه آمریکا بعد از شش ماه چون تو این شش ماه همه‌اش مطالعه می‌کردند می‌گفتند ما در حال مطالعه هستیم ما به‌زودی سیاست مون رو در قبال ایران می‌گیم صبر کنید حتی در ریاض که آقای ترامپ آمده بود می‌گفت صبر کنید ما به‌زودی خواهیم گفت سیاست مون رو در قبال ایران حالا گفتند سیاست اینها این است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fa7895ea-d371-4a1e-9cd9-d6548e8c7633"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات