728 x 90

تشدید سرکوب ,

صدور حکم ضدانسانی ۵بار اعدام در ملأعام برای دو زندانی

-

اعدام در ایران
اعدام در ایران
قضاییه جنایتکار آخوندی در یک حکم ضدبشری برای دو متهم 5بار اعدام در ملأعام صادر کرد. سهراب سالاری دادستان جنایتکار رودبار جنوب اعلام کرد ”متهم ردیف اول به سه بار قصاص نفس و متهم ردیف دوم به دو بار قصاص نفس بر چوبه‌دار شده است“.

همزمان این دادستان جنایتکار از صدور حکم 198ضربه شلاق به دو جوان و یک‌سال تبعید به یکی از شهرهای دور افتاده جنوب شرقی کشور به جرم دزدی یک گوشی موبایل خبر داد.

این احکام جنایتکارانه در حالی صادر می‌شود که کارگزاران رژیم هم‌چنان در حال غارت و چپاول میلیاردی ثروتهای این میهن هستند و در آخرین نمونه آن رسانه‌های حکومتی گزارش دادند، یک سرکرده سپاه پاسداران به نام مسعود مهردادی که به‌عنوان متهم ردیف اول اختلاس 13هزار میلیارد تومانی در زندان به‌سر می‌برد، با سپردن وثیقه آزاد شده است.

بر اساس این خبر، پاسدار مهردادی عضو هیأت مدیره بنیاد تعاون سپاه، و همزمان عضو هیأت مدیره بیش از ۴۰شرکت دیگر است.

پیش از این خاوری مدیرعامل بانک ملی و متهم ردیف اول اختلاس سه هزار میلیارد تومانی با وساطت بستگان آخوند محسنی ‌اژه‌ای از ایران خارج شد. همچنین مهدی عزیزیان قائم‌مقام سابق آستان قدس رضوی با کمک آخوند رئیسی و مشاورانش از ایران فرار کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f11c4d8e-7315-4ec9-a70b-10a14d20ff70"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات