728 x 90

عاملان حمله لندن قصد داشتند با کامیون سنگین به جمعیت حمله کنند

عاملان حمله لندن قصد داشتند با کامیون سنگین به جمعیت حمله کنند
عاملان حمله لندن قصد داشتند با کامیون سنگین به جمعیت حمله کنند
سه بنیادگرا که شنبه شب سیزدهم خرداد با راندن یک ون به میان عابران پیاده در لاندن بریج در مرکز لندن هشت نفر را کشته و سپس با قمه به مردم حمله‌ور شده بودند، در ابتدا قصد داشتند یک کامیون هفت و نیم تنی را برای این هدف کرایه کنند.

دین هیدون، فرمانده واحد ضدتروریسم پلیس لندن با اعلام این خبر گفت: «می‌دانیم خانه امن آنها در خیابان بارکینگ در شرق لندن و در کد پستی‌ هشت بوده است. ما شواهد را در طبقه بالای یک ساختمان در آنجا به دست آورده‌ایم که به‌طور یقین به این حمله ربط دارد. هفته پیش هجده نفر در لندن و در جاهای دیگر بازداشت شدند.

وی افزود: «سعی داریم بدانیم آیا هیچ کس دیگری اطلاعات بیشتری داشته است یا به این سه مهاجم کمک یا از آنها حمایت کرده است یا نه.

به گفته این مقام پلیس لندن اگر این افراد از کامیون سنگین برای اجرای هدف خود استفاده کرده بودند، میزان تلفات بسیار بیشتر می‌بود.

این فرمانده پلیس همچنین گفت مهاجمان تعدادی بمبهای بنزینی در پشت وانت داشتند و حملات خود را با چاقوهای سرامیکی صورتی رنگ انجام داده بودند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6e9be576-f05a-441d-a6c4-6e9370d6bf7d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات