728 x 90

ارتش آزادی سوریه برخی مواضع در البادیه را بازپس گرفت و هواپیمای دوم را طی دو روز سرنگون کرد

ارتش آزادی سوریه برخی مواضع در البادیه را بازپس گرفت
ارتش آزادی سوریه برخی مواضع در البادیه را بازپس گرفت
«واحدهای ارتش آزادی سوریه روز چهارشنبه 18خرداد 96 اعلام کردند، طی درگیریهایی در کادر عملیات ”زمین از آن ماست“ در البادیه در جنوب شرقی سوریه تعدادی از عناصر شبه‌نظامی را کشته و یک هواپیما و تعدادی از جنگ‌افزارهای نظامی را منهدم کردند. آنها همچنین چند موضع در حومه السویداء شرقی را آزاد کردند.

در بیانیه مشترک ارتش شیران شرقیه و نیروهای احمد عبدو اعلام شده است، بعد از درگیریهای شدید که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از شبه‌نظامیان رژیم ایران و منهدم کردن یک تانک و یک خودروی زیل حامل مهمات آنها توانستند برخی مواضع را در منطقه الزلف را بازپس بگیرند.

همزمان ارتش شیران شرقیه نیز اعلام کرد، یک هواپیما حین بلند شدن از فرودگاه نظامی الضمیر در شمال شرق دمشق با موشک کونکورس مورد اصابت قرار گرفت و سرنگون شد... .

در جریان این تهاجم، رزمندگان پاسگاه زلف و مناطق گسترده‌یی در اطراف آن را بازپس گرفتند. رزمندگان همچنین تلفات جانی و خسارتهای تسلیحاتی فراوانی به شبه‌نظامیان وارد کردند.

فرماندهان ارتش آزادی سوریه تأکید کردند که عملیات «زمین از آن ماست» تا باز پس‌گیری تمامی مناطقی که شبه‌نظامیان رژیم ایران اشغال کرده‌اند، ادامه خواهد داشت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bcf0269c-f15e-4f41-aa72-69f8bcfc6286"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات