728 x 90

صادرات نفت ایران به کشورهای آسیایی ۱۸درصد کاهش یافت

18درصد کاهش صادرات نفت رژیم آخوندی
18درصد کاهش صادرات نفت رژیم آخوندی
بر اساس جدیدترین ارزیابیها صادرات نفت ایران به کشورهای آسیایی که مشتریان عمده رژیم آخوندی هستند افت چشمگیری داشته است. به بخشهایی از گزارش رویتر توجه کنید:
میزان صادرات نفت ایران به کشورهای آسیایی نسبت به ماه گذشته ۱۸درصد کاهش یافته است. منابع مطلع می‌گویند تمام شدن ذخایر نفت روی آب ایران عامل این کاهش است.

بر اساس این گزارش، رژیم ایران اکثر نفت ذخیره روی آب خود را که در زمان تحریم‌ها ذخیره کرده بود به فروش رسانده و به همین دلیل امکان افزایش صادرات بیشتر نفت را ندارد.

همچنین گزارش رویتر حاکی از این است که در ماه آوریل خریداران آسیا روزانه یک میلیون و 600هزار بشکه نفت از رژیم ایران خریداری کرده‌اند.

بر اساس آمارها، در ماه آوریل میزان واردات چین از ایران 671هزار بشکه در روز بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش 4 و نیم درصدی داشته است.

بیشترین خریدار نفت ایران در منطقه آسیا بعد از چین، هند با روزانه 392هزار و 900بشکه در روز و کمترین واردات را ژاپن با روزانه 19هزار و 161بشکه در روز انجام داده است.

رژیم ایران بعد از توافق برجام توانست حجم تولید نفت خود را افزایش دهد.

اما نتوانسته است اطمینان شرکتهای بزرگ نفتی را برای سرمایه‌گذاری در ایران جلب کند. آنها از تحریمهای آمریکا با توجه به روی کارآمدن دولت دونالد ترامپ نگران هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/24496dc9-1fd1-4d10-96e8-be42283ca403"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات