728 x 90

فهرست بحرانها و نگرانیهای رژیم

قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67
قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67
خامنه‌ای روز 14خرداد در سالمرگ خمینی دجال خیلی حرفها زد و خیلی ادعاها در مورد مسائل داخلی و منطقه‌یی و بین‌المللی کرد. بلافاصله از درون و بیرون رژیم و از منطقه سیل پاسخ ها البته نه در حرف بلکه در عمل به سویش سرازیر شده است. نمونه‌ها را از مجلس ارتجاع مرور می‌کنیم:
غلامرضا حیدری- عضو مجلس ارتجاع- 16خرداد: «ای کاش قوه قضاییه مجازات تعیین شده برای حمله کنندگان به سفارت عربستان را هرچه زودتر اعلان نماید تا مردم مطلع گردند که سران حمله کنندگان به کجا و چه کسانی وابسته بودند».

سعدالله زارعی مهره باند خامنه‌ای در کیهان دم از اقتدار نظام زده و نوشته: «این موضوع سعودی را به‌شدت نگران کرده». اما حرفهایش در تلویزیون رژیم کاملاً معکوس ادعاهایش در کیهان است و می‌گوید:
«ما می‌تونیم از طریق فعال کردن دیپلوماسی منطق خودمون را در خصوص حل مسائل منطقه‌یی برای کشورها توضیح بدیم تا جایی برای منطق سعودی و متهم کردن ایران در صحنه‌های منطقه باقی نمونه. .. من معتقدم ما به اندازه کافی در این زمینه فعال نیستیم..

... منتهی ما با یک زبان بین‌المللی نه ایدئولوژیک باید این را برای کشورهای منطقه توضیح بدیم و اجازه ندیم که منطق مشتعل کردن جنگ که سعودیها برای منافع خودشون به خیال خودشون البته منفعت براشون ایجاد می‌کنه منطقه را به آتیش بکشند. معتقدم که چند برابر تحرک فعلی ما باید فعالیت داشته باشیم. من نمی‌بینم الآن بایستی تمام ظرفیت وزارت‌خارجه ما در منطقه مشغول گفتگو باشند اما من این را به اندازه‌یی که لازم هست نمی‌بینم... .. مجلس ما الآن مجلس ما هم خاموش است یعنی شما نگاه کنید جمهوری اسلامی در موضوعی که انگشت اتهام اتفاقاً از سوی سعودیها به سمت اوست و امروز یکی از اتهاماتی که قطریها به‌خاطر اون تحت فشار قرار گرفتن اتهام اینه که نسبت به جمهوری اسلامی داره همکاری میکنه... .. جمهوری اسلامی را چه کسی می‌شنوه. منطق ما انعکاس لازم را در دنیا نداره چرا؟ چون ما خیال می‌کنیم اوضاع به‌طور طبیعی پیش می‌ره و ما آسیب نمی‌بینيم باید این جا بنشینیم تماشاگر صحنه باشیم». تلویزیوین شکبه 2رژیم، گفتگوی پشت پرده 16خرداد 96)

آخوند سعیدی نماینده خامنه‌ای در سپاه هم از این‌که تابوی اعدامهای دهه 60 و قتل‌عام 67 شکسته شد و این موضوع به‌طور گسترده‌یی در جامعه مطرح شد ابراز دلواپسی کرد: «اینگونه نباشد که برای تبلیغات و رأی آوردن همه ارزشهای گذشته زیر سؤال برده شود. کسانی که این حرف‌ها را زدند خودشان آن زمان در جایگاه مهمی مسئولیت داشتند و اگر مساله‌ای بوده، خود آنها باید پاسخگو باشند و این کمال بی‌انصافی است که کسانی‌که خودشان در دهه ۶۰ مسئولیت داشتند، امروز بیایند و اقدامات آن زمان را زیر سؤال ببرند». (همان منبع)

از مجلس ارتجاع هم ابراز وحشت و نگرانی از وجود بحران دیگری به گوش می‌رسد:
«سؤالات در خصوص نابسامانی در کنترل فضای مجازی، عدم برخورد با کانال‌های ضدانقلاب که توسط معاندان نظام اداره می‌شود، نشر محتویات ضاله و عدم کنترل بر فضای مجازی، و عدم اجرای سیاستهای کلی مقام معظم رهبری در این خصوص بود». (خبرگزاری مهر آخوندی 16خرداد)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a1549bb1-731b-4492-a802-2ea064c3e7f5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات