728 x 90

آخوند رئیسی مدعی تخلفات مهندسی شده در نمایش انتخابات شد

آخوند شیاد روحانی و آخوند جلاد رئیسی
آخوند شیاد روحانی و آخوند جلاد رئیسی
آخوند جلاد ابراهیم رئیسی در سخنرانی روز یکشنبه خود در مشهد، مدعی تخلفات مهندسی شده در نمایش انتخابات شد:
آخوند ابراهیم رئیسی: من از شورای محترم نگهبان از مدعی‌العموم و دستگاه قضایی ما، نگذارید حق الناس ضایع شود. تقلبات در این رابطه بی‌سابقه است. به هیچ‌کدوم از دوستان عرض کردم که خودشون هم میدونند، ما هم میدونیم، همه میدونند نیروهای انقلابی پایبند به ارزشها کارشون از مسیر قانون دنبال می‌کنند. از ابتدا هم ما عرض کردیم اما اگر مردم احساس کنند این تخلفات مهندسی شده و سازماندهی شده مورد رسیدگی قرار نگیرد، قطعاً بدانید اعتماد مردم آسیب می‌بیند و این آسیب دیدن خسارت بزرگی برای کشور خواهد بود.

آخوند رئیسی در ادامه دعاوی بی‌دنده و ترمز رقم‌سازی برای نمایش انتخابات آخوندی گفت:
مردم مثل همیشه کم نگذاشتند اما مسئولان کم گذاشتند. کم گذاشتند که بنده به‌عنوان یک کاندیدا باید از آن دسته از مردم عزیزی که آمده بودند برای رأی دادن، اما فقط به جرم این‌که می‌خواهند به رقیب کاندیدای دولت رأی بدهند باید ساعتها پشت در صندوقها معطل بمانند و رأی‌شون رو نتوانند بدهند.

آخوند رئیسی در ادامه حمله خود به آخوند روحانی، مدعی شد که دولت او مقصر تشدید تحریمهاست:
ما دارم به شما میگم آقایان محترم این پیامها و سینگالهایی که شما دارید میدید تحریمها رو ایجاد میکنه. این تحریمهای این چند روز، همین چند روز بعد از انتخابات داره تحریم ایجاد میکنه. این پیامها رو از داخل دریافت می‌کنند، می‌فهمند تحریمشون اثر گذاشته دو مرتبه تجدیدش می‌کند. این پیامها داره تشدید میکنه. یکی از عوامل تشدید تحریمها پیامهایی‌ست که داره از داخل میره.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ae0b809-16f8-44c0-b491-6d782ccf3633"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات