728 x 90

ژنرال جک کین: ناتو باید در جنگ علیه تروریسم وارد شود

ژنرال جک کین معاون سابق ستاد نیروی زمینی ارتش آمریکا
ژنرال جک کین معاون سابق ستاد نیروی زمینی ارتش آمریکا
ژنرال جک کین معاون سابق ستاد نیروی زمینی ارتش آمریکا می‌گوید در حالی که تروریسم کشورهای عضو ناتو را هدف قرار داده است وظیفه این ائتلاف جهانی است که وارد عمل شود.
 
بخشهایی از مصاحبه وی با فاکس‌ نیوز:
ژنرال جک کین به فاکس‌ نیوز 7خرداد 96 می‌گوید:‌ آنچه جریان دارد شرم‌آور است. داعش با موفقیت 32حمله علیه 8کشور ناتو انجام داده است، صدها نفر از شهروندان ناتو را کشته است و دبیرکل آن می‌گوید تروریسم ارزشهای ما، آزادی ما و اسلوب زندگی ما را تهدید می‌کند”، با این وجود اعلام می‌کند قرار نیست در عملیات نظامی علیه داعش درگیر شویم”.

ناتو برای دفاع از مردم خود باید وارد عمل شود.
در حالی که صدها نفر کشته شده‌اند آنها هنوز نمی‌خواهند از سربازانشان بخواهند که جان خود را بخطر بیندازند تا از شهروندانشان دفاع کنند. ین مشکلی است که دونالد ترامپ با ناتو مواجه است.
تلویزیون فاکس نیوز:‌ از کلمات خود شما استفاده کنم، گفتید داعش در جنگ با ناتو است ولی ناتو در جنگ با داعش نیست.

ژنرال جک کین: بله داعش مانند تمامی بنیادگرایان اسلامی درصدد است نظم جهانی را برهم بزند، اما چیزی که 70سال است در کانون نظم جهانی قرار دارد یعنی ناتو می‌گوید حاضر نیست در این جنگ وارد شود.

آنها نمی‌خواهند با جهان همان‌طور که هست برخورد کنند. داعش پناهگاه خود در سال 2012 را تشکیل داد. پناهگاه و مکان امن آنها در سوریه باید دو سال پیش درهم کوبیده می‌شد ولی، امروزه هنوز پابرجاست، این شرم‌آور است!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a4791c74-5f23-458b-8441-fe5083166911"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات