728 x 90

اتحادیه اروپا تحریمها علیه رژیم اسد را برای یک سال تمدید کرد

اتحادیه اروپا
اتحادیه اروپا
اتحادیه اروپا روز دوشنبه 8خرداد تحریمها علیه رژیم سوریه را یک‌سال دیگر یعنی تا ژوئن 2018 تمدید کرد.
این تصمیم در راستای استراتژی اتحادیه اروپا در مورد سوریه است که می‌گوید که اتحادیه اروپا اقدامات محدود کننده خود علیه رژیم سوریه و پشتیبانانش را تا زمانی که سرکوب شهروندان ادامه یابد، حفظ خواهد کرد.

همزمان شورای اروپا به لیست آنهایی که تحت اقدامات محدودکننده هستند سه وزیر دولت سوریه را افزود. این لیست هم‌اکنون شامل 240 شخص و 67 نهاد می‌شود که هدف یک ممنوعیت سفر و مسدود کردن سرمایه در رابطه با سرکوب وحشیانه علیه جمعیت غیرنظامی در سوریه است.

تحریمهایی که هم‌اکنون علیه سوریه برقرار است شامل تحریم نفتی، محدودیتها بر سرمایه‌گذاریهای مشخص، انجماد سرمایه‌های بانک مرکزی سوریه در اتحادیه اروپا و محدودیتهای صادرات بر تجهیزات و تکنولوژی که می‌تواند برای سرکوب داخلی استفاده شود، همچنین محدودیت بر تجهیزات و تکنولوژی برای مانیتور کردن یا جلوگیری از ارتباطات اینترنتی یا تلفن.

اتحادیه اروپا جهت پیدا کردن یک راه‌حل سیاسی بادوام برای جنگ در سوریه تحت چارچوبهای موجود توافق شده در سازمان ملل متعهد باقی می‌ماند.
همان‌طور که در استراتژی اتحادیه اروپا در مورد سوریه که در آوریل 2017 تصویب شد، آمده اتحادیه اروپا معتقد است که هیچ راه‌حل نظامی برای درگیری در سوریه نمی‌تواند وجود داشته باشد و از کار فرستاده ویژه ملل‌متحد و گفتگوهای داخل سوریه‌ای در ژنو حمایت می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0d322a64-4e1f-4782-ab33-f3590ceb275f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات