728 x 90

خود کشی یک مرد و یک زن در تهران و سقز

خودکشی از روی پل روگذر در تهران
خودکشی از روی پل روگذر در تهران
بنا‌ به گزارشات رسیده یک مرد 44ساله شب گذشته دوشنبه اول خرداد 96 با پرتاب خود از روی پل عابر پیاده در منطقه نظام آباد به زندگی خود پایان داد.

بنا‌ به گفته شاهدان وی در ساعت 23 و 30دقیقه شب با رفتن بر روی پل عابر پیاده بر روی اتوبان امام علی خود را به پایین پرتاب کرد و با برخورد با یک خودرو عبوری در اتوبان به زندگی خود پایان داد.

از سویی دیگر روز دوشنبه اول خرداد نیز یک زن جوان به نام الهه احمدیان 25ساله در شهرستان سقز با حلق‌آویز کردن خود متأسفانه جان باخت.

خاطر نشان می‌شود در حاکمیت پلید آخوندی فشار فقر و بیکاری و سرکوب باعث افزایش آمار خودکشی در بین اقشار مختلف جامعه است. بر اساس آمارهای داده شده از ابتدای سال 96تا کنون نزدیک به 30تن که بیشتر آنها جوان بودند در شهرهای مختلف از جمله مشهد، آبادان، ایذه، سردشت، جوانرود، لنگرود، بهشهر، اهر، شیراز، مریوان و بابل خودکشی کردند. فقر و بیکاری، فشار و سرکوب در ایران تحت حاکمیت آخوندی باعث افزایش موارد خودکشی بوده است.

بیشتر بخوانید:

خودسوزی دو زن در کردستان
بر اساس اخبار رسیده در طی دو هفته گذشته دو زن جوان از هموطنان کرد نیز در شهر دیواندره از توابع سنندج اقدام به خودسوزی کردند.

بر اساس همین گزارش روز شنبه 23اردیبهشت 96 زنی 30ساله به نام ”ش-ب“ در روستای ”کوسه مری“ از توابع منطقه دیواندره اقدام به خودسوزی کرد که متأسفانه دچار 60درصد سوختگی گردید و به بیمارستان منتقل شد.

در خودسوزی دیگری در شب پنجشنبه 28اردیبهشت 96نیز زن جوان 25ساله‌ای به نام بیان محمدی از اهالی روستای ”گولانه“ خود را به آتش کشید که دچار سوختگی شدید شد و به بیمارستان منتقل گردید.

خاطر نشان می‌شود که موج فزاینده خودکشیها و خودسوزیها در اثر فقر، تحقیر و ناامیدی است. حکومتی که به هر گونه نیاز و مطالبه شهروندی و رفاهی و تفریحی با سرکوب و خشونت پاسخ می‌دهد، مسئول بروز چنین حوادثی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/145a6666-8384-4711-a6c8-85d0334af401"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات