728 x 90

انفجار در یکی از کوره‌های ذوب آهن کارخانه فولاد بویراحمد ۹ مصدوم برجا گذاشت

انفجار در کارخانه فولاد بویراحمد
انفجار در کارخانه فولاد بویراحمد
صبح روز دوشنبه 1خرداد 96 انفجار در کارخانه فولاد بویراحمد 9 مصدوم برجا گذاشت که 6تن از آنان دچار سوختگی شدید شدند.

یک کارگزار رژیم با عنوان ”معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد“ ضمن اعلام این خبر گفت: ”در حدود ساعت 2 و 25دقیقه بامداد روز دوشنبه، یکم خردادماه انفجار در یکی از کوره‌های ذوب آهن، کارخانه فولاد بویراحمد این حادثه را رقم زد “.

مصدومان این حادثه 9نفر می‌باشند که وضعیت 3نفر از مصدومان این حادثه که دچار سوختگی شدید شدند، وخیم گزارش شده است.

وضعیت کارگران در کارخانه فولاد بویر احمد
لازم به یادآوری است که کارخانه فولاد بویراحمد بیش از 250نفر کارگر دارد اما مشکل عدم پرداخت حقوق کارگران این کارخانه همانند بیشتر واحدهای تولیدی یکی ازمعضلات این کارگران است.

خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس در گزارشی در این باره می‌نویسد: «یکی از کارگران معترض این کارخانه در جمع خبرنگاران گفت مدت یک‌سال است که هیچ‌گونه حقوق و مزایایی دریافت نکرده‌ایم این کارگر کارخانه فولاد بویراحمد اضافه کرد: بیشتر کارگران این کارخانه نان‌آور خانه هستند و به این دلیل که حقوق خود را دریافت نکرده‌اند شرمنده زن و فرزندشان می‌شوند.

وی اضافه کرد: بیشتر کارگران این کارخانه مبلغ 30 میلیون تومان از این کارخانه طلبکار هستند اما کسی پاسخگو نیست و فریاد ما هم به جایی نمی‌رسد.

یکی دیگر از این کارگران بیان کرد: قبل از تجمع در مقابل استانداری برای پیگیری مطالباتمان به سازمان بازرسی مراجعه کردیم، آنجا هیچ بی‌احترامی نکردیم و فقط برای دریافت مطالباتمان تجمع کردیم اما به پلیس تلفن کردند که ما را دستگیر کند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c3255e6e-bf57-4f19-a32f-1f42ab86c247"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات