728 x 90

رئیس‌جمهور آمریکا: بزرگترین قربانیان رژیم ایران مردم ایران هستند

دونالد ترامپ در جلسه رهبران عرب در ریاض
دونالد ترامپ در جلسه رهبران عرب در ریاض
دونالد ترامپ امروز یکشنبه 31 اردیبهشت 96 در جلسه رهبران عرب در ریاض گفت:‌ هدف ما تشکیل ائتلاف کشورهایی است که با تروریسم مخالفند. این گردهمایی بی‌نظیر است و سمبلی برای هدف مشترک ماست.

باید بر تروریسم فائق آمد. دختران و پسران مسلمان باید امن زندگی کنند. با کمک خدا این اجلاس آغاز پایان آنها است که ترور می‌کنند. این اجلاس شروعی برای صلح در خاورمیانه است. ما باید تروریسم و ایدئولوژی که موتور محرک آن است را شکست بدهیم.

مرگبارترین حملات این تروریسم علیه کشورهای مسلمان بوده است. بیش از 95درصد قربانیان تروریسم، مسلمان بوده‌اند. داعش و القاعده و حزب‌الله باید حسابرسی شوند. خاورمیانه یک منطقه غنی است. نباید جایی باشد که مردم از آن فرار کنند و پناهجو شوند. خشونت تروریستی قابل‌تحمل نیست. به‌نام خدا ترور کردن باید برای هر مذهبی یک اهانت باشد. من از کشورهای شورای خلیج متشکرم که حزب‌الله را نامگذاری تروریستی کردند و از سعودی متشکرم که اعضایی از آنها را نام گذاری کردند.

رئیس‌جمهور آمریکا افزود:‌ رژیم ایران تروریسم را تأمین مالی می‌کند. این رژیم سوخت لازم را برای دامن زدن به بی‌ثباتی در منطقه تأمین می‌کند. رژیم ایران از بشار اسد حمایت می‌کند. ما اخیراً اقدامهایی در سوریه انجام دادیم از جمله شلیک 59 موشک کروز.
کشورهای مسئول باید بحران انسانی در سوریه را پایان بدهند.
بزرگترین قربانیان رژیم ایران مردم ایران هستند. باید تأمین مالی تروریسم توسط رژیم ایران را قطع کرد. مردم ایران باید یک دولت شایسته داشته باشند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/885b59a5-cf66-4fc5-a1e5-77de8831cacf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات