728 x 90

واشینگتن پست: برنده آشکاری برای آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم ایران وجود ندارد، لازمه تغییر واقعی سقوط این رژیم است

 روحانی و رئیسی در نمایش انتخابات
روحانی و رئیسی در نمایش انتخابات
واشینگتن پست در سرمقاله 29اردیبهشت 96 خود تأکید کرد:‌ برنده آشکاری برای آمریکا در انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم ایران وجود ندارد، لازمه تغییر واقعی در ایران سقوط جمهوری اسلامی است.

واشینگتن پست نوشت:‌
در انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران... . از نظر ایالات متحده طرفی که از آن حمایت شود یا امید به پیروزی آن داشته باشد وجود ندارد.

هر دو کاندیدا قول پایبندی به توافق اتمی را داده‌اند و هر دو متعهد به تلاش جاه‌طلبانه برای هژمونی در خاورمیانه با هر ابزاری از جمله دخالتهای نظامی در عراق و سوریه و حمایت از شبه‌نظامیان در یمن و تعرض به کشتیهای ایالات متحده در خلیج‌فارس هستند.

روحانی روی این شرط بندی کرده که رژیم ایران می‌تواند به این جنگها ادامه دهد و همزمان با سرمایه‌گذاریهای سود آور و معاملات تجاری اقتصادش را بهبود بخشد.

... شایع است که رئیسی جایگزین احتمالی ولی‌فقیه 77ساله می‌باشد...

روحانی تغییرات واقعی دموکراتیکی را ارائه نمی‌کند لذا دارای حمایت مردمی نیست.

بعضی از ناظران ایران محاسبه می‌کنند غرب با پیروزی رئیسی در وضعیت بهتری خواهد بود او احتمالاً رژیم ایران را به انزوای بین‌المللی برخواهد گرداند و به ناآرامیهای داخلی دامن خواهد زد...

دولت اوباما انتظار داشت که نوعی از گشایش اقتصادی که روحانی مبلغ آن است باعث تغییرات در ایران باشد ولی تغییر واقعی در ایران نیازمند سقوط جمهوری اسلامی است.

پیروزی رئیسی می‌تواند مانعی برای امیدهای مردم ایران جهت تغییر در کوتاه‌مدت گردد ولی ممکن است فرصتی برای خاتمه این رژیم را ایجاد نماید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f1c9e97f-aaf8-40aa-856a-2d89fcf608fa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات