728 x 90

بحران ريزگردها در خوزستان,بحرانهاى اجتماعى,بحران اقتصادى ايران,فقر در ایران,انتخابات,كابينه روحاني,نمايش انتخابات رياست جمهورى ,

اعتراف پاسدار قالیباف: ضعف اقتصادی به آسیبهای اجتماعی هم سرایت می‌کند و غیرقابل جبران خواهد بود

-

پاسدار قالیباف وشیاد روحانی
پاسدار قالیباف وشیاد روحانی
پاسدار قالیباف کاندیدای نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری 7اردیبهشت96 در اولین گفتگوی تلویزیونی خود در جنگ بر سر نمایش انتخابات اعتراف کرد و گفت:‌ «امروز می‌خواهم واقعیتهایی را به شما عزیزان بگویم که 10 درصد جمعیت ما فقیر هستند. فقر مطلق. برای ابتدایی‌ترین مسائل زندگی خود دچار چالش هستند. اگر می‌گوییم گرسنه می‌خوابند حرف گزافی نگفتیم».

وی با بیان این‌که دولت مردم، وظیفه دارد در مشکلات جدی محیط‌زیست چه در آلودگی هوا و چه صوتی به‌خصوص در شهرهای بزرگ و نیز ریزگردها که به‌شدت مردم ما را آسیب رسانده برنامه‌های جدی خود را اجرایی کند، به آخوند روحانی حمله کرد و تأکید کرد: «شما می‌توانید در 29 اردیبهشت تصمیم بگیرید؛ یا همین وضعیت موجود ادامه یابد که ادامه‌اش یعنی ادامه بیکاری، ادامه آسیبهای اجتماعی، ادامه رکود؛ یا این‌که با حضورتان این تغییر را ایجاد کنید».

پاسدار قالیباف سپس نگرانی خود را از خیزش اجتماعی نشان داد و گفت: «سی درصد جمعیت شهرهای بزرگ ما حاشیه نشین هستند. مهاجرت به شهرها را نگاه کنید. این‌ها دارند ضعف اقتصادی را به آسیبهای اجتماعی هم سرایت می‌دهند و اگر اینطور شود غیرقابل جبران خواهد بود. بعضی خانواده‌ها در آستانه فروپاشی هستند. وقتی اینطور شد دولتمردان عزیز بدانید که دولت شما هم خواهد ریخت و تضعیف خواهد شد. کشور و جامعه تضعیف خواهد شد و دین و ایمان آسیب خواهد دید».

وی با اشاره به این‌که در کشوری که کلیه فروشی وسیله امرار معاش جامعه و خانواده بشود، نمی‌شود جلوی دین فروشی را گرفت، تصریح کرد: «در کشوری که جوان بیکار و ناامید باشد جوان مؤمن و دیندار ساخته نمی‌شود».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a9fc57c8-8484-4562-af60-2e4f1cb8748e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات