728 x 90

آخوند جلاد رئیسی آخوند شیاد روحانی را به‌دلیل وضعیت وخیم اقتصادی مورد حمله قرارداد

جنگ بین جلاد و شیاد هر روز شعله‌ورتر می‌شود
جنگ بین جلاد و شیاد هر روز شعله‌ورتر می‌شود
آخوند جلاد ابراهیم رئیسی در آستانه نمایش انتخابات اقدامات آخوند شیاد روحانی را به‌دلیل وضعیت اقتصادی زیر ضرب برد و گفت:‌ «برخی از دولتها پیش از آغاز کار بسیاری از مشکلات را ناشی از ضعف مدیریت تلقی می‌کردند، اما وقتی کار خود را آغاز کردند، عیوب را ناشی تحریم‌ها دانستند».

وی افزود:‌ «برخی می‌گویند من رقیب زید و عمر هستم. اما من رقیب بیکاری، ناکارآمدی، فقر و حجم بالای کارهای انجام نشده در کشور هستم. متأسفانه امروز در حوزه‌های اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی شاهدیم که به توصیه‌های (خمینی و خامنه‌ای) عمل نشده و بسیاری از حوزه‌های زندگی و معیشت مردم، رفاه اجتماعی و کرامت مردم دچار آسیب شده است».

این آخوند جلاد افزود: «ما معتقدیم در شرایط فعلی می‌تواند یک تغییر به نفع مردم و ارزشهای انقلاب صورت بگیرد. گام اول این تغییر در مدیریت اجرایی کشور است... کرامت یک انسان این نیست که روزها به‌دنبال شغل بگردد و شب خجالت‌زده به خانه برگردد. در عین‌حال کرامت یک قرارداد ملی هم این نیست که مردم در این قرارداد احساس عزت نداشته باشند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6fe79312-1717-407b-8bc0-23195e84542b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات