728 x 90

تهديدهاى ايران عليه ساير كشورها,

فاکس نیوز:‌ رژیم ایران اصلی‌ترین صادر‌کننده تروریسم

-

 ژنرال ووتل و جیمز ماتیس
ژنرال ووتل و جیمز ماتیس
فاکس نیوز به‌نقل از مقامهای ارشد آمریکا می‌گوید رژیم ایران هم‌چنان اصلی‌ترین صادرکننده تروریسم است.

فاکس نیوز13فروردین 96: یک ژنرال ارشد آمریکا نگرانی خود را در مورد رژیم ایران ابراز کرد و به قانونگذاران گفت این رژیم بزرگترین تهدید درازمدت برای ثبات در خاورمیانه است.

می دانیم که وزیردفاع ژنرال جیمز ماتیس در لندن در کنار همتای انگلیسی خود صبحت کرد. از او در مورد رژیم ایران سؤال شد.

خبرنگار فاکس‌ نیوز از لندن: بله از او سؤال شد 5سال پیش گفته بودی بزرگترین تهدید آمریکا، ایران، ایران و ایران است. الآن نظرتان چیست؟

وزیر ماتیس: «زمانی که در مورد ایران صحبت کردم فرمانده نیروهای سنتکام بودم. به صراحت گفتم رژیم ایران اصلی‌ترین صادر‌کننده تروریسم است و تا به امروز به این رفتار خود ادامه می‌دهد».

چند روز قبل ناو هواپیمابر یو.اس.اس جرج دبلیو بوش به خلیج‌فارس رسید و شروع به حملات هوایی علیه داعش و نظارت بر رفتار رژیم ایران کرد.

در کنگره فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا گفت رژیم ایران و نه داعش و القاعده بزرگترین تهدید علیه منطقه است. رژیم ایران در یک منطقه خاکستری عمل می‌کند و در آستانه یک درگیری علنی می‌باشد.

ژنرال ووتل: ما باید از فرصتها استفاده کنیم تا بتوانیم با ابزار نظامی یا سایر وسایل فعالیتهای رژیم ایران را مختل کنیم. باید آنها را مورد حسابرسی قرار دهیم. این کار باید انجام شود.

ژنرال ووتل گفت رفتار رژیم ایران از زمان توافق اتمی که با دولت اوباما بسته بود بدتر شده است.

او گفت رژیم ایران و روسیه به همکاری نزدیک در سوریه ادامه می‌دهند تا بشار اسد را درقدرت نگه دارند.

ژنرال ووتل: «ما شاهد عملیات جتهای روسیه از پایگاه‌های رژیم ایران بوده‌ایم، قطعاً همکاری آنها با هم برای حمایت از رژیم اسد مورد نگرانی است».

رژیم ایران متهم به کشتن صدها نفر از سربازان آمریکایی در عراق در یک دهه قبل می‌باشد. ژنرال ووتل این هفته گفت رژیم ایران به حمایت از 100هزار شبه‌نظامیان شیعی در عراق ادامه می‌دهد. سؤالی که وجود دارد این است که بعد از داعش این شبه‌نظامیان چه خواهند شد!.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/37559445-6dc2-4000-bf52-9bd59d28cfe6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات