728 x 90

مصاحبه با سرگرد جمیل صالح از فرماندهان ارتش آزادی سوریه

سرگرد جمیل صالح ازفرماندهان ارتش آزاد
سرگرد جمیل صالح ازفرماندهان ارتش آزاد
نبردها در حومه حما شعله‌ور می‌شود و وسعت جغرافیایی مناطقی که رزمندگان بر آن مسلط می‌شوند، گسترش می‌یابد. سرگرد جمیل صالح از فرماندهان ارتش آزادی سوریه در مصاحبه‌یی اختصاصی جزییات این عملیات را تشریح کرد.
سرگرد جمیل صالح: این پیروزیها بر همگی و بر تمام مردم سوریه و آوارگان در کمپها و شهدایمان که جان و خون خود را در راه آرمانمان و در راه چیره شدن بر این رژیم جنایتکار فدا کردند، مبارک باشد.

در عرض 48ساعت مساحت گسترده‌یی در حومه شمالی حما آزاد شد. از روستای کوکب در شرق شهر صوران گرفته تا معردیس نقطه 50 آزاد شدند.
علت اصلی فروپاشیدن سریع عناصر دشمن، همت بسیار بالای جوانان رزمنده است. ما در جریان عملیات و تهاجم، با همت بالای رزمندگان و عزم آنها به جنگ با رژیم اسد، مواجه شدیم.
هدف ما ارتفاع زین العابدین و شهر حما و فرودگاه حماست. تمامی مناطقی که رژیم اسد در آن قرار دارد، هدف ما هستند. مناطقی نیست که رژیم در آن باشد و هدف ما نباشد به‌ویژه مناطقی که از آنجا شهروندان و خلقمان را کشتار می‌کنند. همه می‌دانند که فرودگاه نظامی حما، جایی است که بیشترین نقش را در کشتار مردم سوریه داشته است.

سؤال: در مناطقی که آزاد کرده‌اید ما پایگاههای نظامیان اسد را دیدیم که در داخل آنها، برخی از کمکهای سازمان ملل مانند چادر و پتو وجود داشت. شما چه توضیحی در این باره دارید؟

سرگرد جمیل صالح: ما چه الآن و چه قبل، هر پایگاهی را که آزاد می‌کردیم، در آنجا چادرهای سازمان ملل و کمکهای انسانی و مواد غذایی و حتی ظروف آشپزخانه ارسال شده توسط سازمان ملل را می‌دیدیم. رژیم اسد این کمکها را به این بهانه که به مردم سوریه و آوارگان سوری ارائه می‌کند، تحویل می‌گیرد. اما در واقع تمامی این کمکها به شبه‌نظامیان و عناصر موسوم به دفاع ملی و نظامیانی می‌رسد که مردم سوریه را کشتار می‌کنند.

ما یک پیام به سازمان ملل داریم که شما به مردم سوریه کمک نمی‌کنید بلکه به قاتل مردم سوریه کمک می‌کنید. زیرا این رژیم، وسایل و الزامات شما را برای کشتار ما به‌کار می‌گیرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a410180d-436b-4a35-8527-09e3ef5d8ebb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات