728 x 90

با رزمندگان سوری در محله برزه در دمشق

فاذزه هاشمی
فاذزه هاشمی
گزارشی از روحیه رزمندگان مقاوم محله برزه در دمشق و سخنان تأثیرگذار دو تن از پدران رزمنده، آغاز می‌کنیم.

یک پدر رزمنده:
ابتدا سلام عرض می‌کنم. پیامم به تمامی جوانان و کسانی‌که در خانه نشسته‌اند این است که به جبهه‌ها بیایند زیرا وضعیت جبهه‌ها کاملاً خوب است. ما این‌جا نیاز به کندن سنگر انفرادی نداریم زیرا موشکهای رژیم جنایتکار که بر سر ما فرو می‌ریزد، زحمت کندن سنگر را برای ما کم کرده است. جبهه‌ها تحت کنترل ما قرار دارد و وضعیت خیلی خوب است. درست است که ما چندین شهید دادیم. ممکن است من هم شهید شوم اما این نعمت خداست زیرا هیچ‌کس نمی‌میرد مگر روزی که برای او مقدر شده باشد. ما امیدواریم که دشمن بیاید تا این‌که ما به آنها تهاجم کنیم زیرا دشمن کاملاً فرسوده و خسته و فروپاشیده است. الحمدلله امور به خوبی پیش می‌رود. ما هر روز و هرماه و هرسال آماده هستیم.

اما در رابطه با اتوبوسهای سبزرنگ که می‌خواهند برای ما بفرستند، ما آنها را خواهیم فروخت و با پول آن مهمات میخریم..

پدر رزمنده:
از سرزمین و ناموست دفاع کن زیرا خاک و ناموست را رژیم شکست خورده اسد هدف قرار داده.. قیام کن و از خدا کمک بخواه و به نیروی خودت تکیه کن و بگو لا اله الا الله محمد رسول‌الله..

پدر رزمنده:
امور ما به‌خوبی پیش می‌رود و روحیه ما بسیار عالیست. تعدادمان زیاد است. اگر رژیم اسد گمان می‌کند که ما فقط 6هزار هستیم بداند که در وهم و خیال به‌سر می‌برد. ما بیشتر از آنچه که فکر می‌کند هستیم. این تعداد فقط یک چهارم آمار ماست. تونلهایی را که رژیم اسد از ما گرفت به آن دلخوش باشد. ما راهمان را از روی زمین بار می‌کنیم. آنها هستند که مانند موش در سوراخهای زیر زمینی رفته‌اند. هرکس که به جبهه‌های ما وارد شود و فکر کند که بر می‌گردد، بازگشتی برایش متصور نیست و همین جا گورستان او خواهد شد. این‌جا وطن ماست و ما پایدار هستیم. خدا همه فعالان را حفظ کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a67279a5-8643-4385-9b00-bdbf9345291c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات