728 x 90

سوريه,

تظاهرات مردم در شهرهای آزاد شده سوریه، در ششمین سالگرد انقلاب مردم این کشور

-

تظاهرات مردم در شهرهای آزاد شده سوریه-آرشیو
تظاهرات مردم در شهرهای آزاد شده سوریه-آرشیو
شهرهای مختلف آزاد شده در سوریه، امروز جمعه شاهد برگزاری سلسله تظاهراتی در ششمین سالگرد انقلاب مردم این کشور بود.

یکی از فعالان سوری در گزارشی از تظاهرات دوما گفت امروز ما وارد هفتمین سال از جنگ علیه مردم سوریه می‌شویم. زیرا مردم سوریه این جمله را فریاد کردند: مردم سوریه کوتاه نمی‌آیند..

امروز ما دست به سوی خارجیان دراز نمی‌کنیم. هیچ پیامی هم به خارج نمی‌فرستیم. آنها دلایل کافی در دست دارند. دست داشتن رژیم اسد در خون مردم سوریه.. پنجاه و پنج هزار عکس، کشتن 13هزار زندانی را مستند کرده است. یک فیلم مستند حاوی 700هزار عکس که جنایتهای رژیم اسد را مستند کرده است. آواره کردن 5 میلیون سوری به‌شهادت سازمان ملل متحد.. دلایل مستند برای اثبات به‌کارگیری سلاح شیمیایی ممنوعه از سوی رژیم اسد.. به همین خاطر ما شما را ای رزمندگان و ای فرماندهان یکانهای رزمنده وای کسانی‌که انقلاب را به‌لحاظ سیاسی نمایندگی می‌کنید، خطاب قرار می‌دهیم که این آخرین نمایشهای روزگار است که رژیم ایران ضامن آتش‌بس شود.. رژیمی که با آشغالهای دنیا به سوریه آمده از شبه‌نظامیان حزب‌الله گرفته تا نجباء و فاطمیون برای کشتار مردم سوریه وارد شده است.

لذا در پایان خطاب به رزمندگان و فرماندهان یکانهای رزمنده و نهادهای انقلاب می‌گوییم. ما 6سال یک پیکر واحد و قوی بودیم که یک روزی اسد را به وحشت انداخته بود. ما به چیزی جز آینده درخشان که شایسته این خلق بزرگ باشد، چشم ندوخته‌ایم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3f730eee-8821-4215-ad9b-6a209e7450f2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات