728 x 90

نمايش انتخابات رياست جمهورى ,

بازتاب تشدید جنگ انتخابات در رسانه‌های رژیم آخوندی

-

روزنامه های حکومتی و بازتاب جنگ انتخابات
روزنامه های حکومتی و بازتاب جنگ انتخابات
آخرین خبرهای مربوط به جنگ انتخابات باز هم حاکی از تشدید بیش از پیش این جنگ قدرت است. موضوع حذف روحانی هم‌چنان در رسانه‌های حکومتی مطرح است و مهره‌های هر دو باند در این مورد اظهارنظر می‌کنند.

زیبا کلام یک مهره باند روحانی در این مورد گفته است: «آنچه مسلم است، اصول‌گرایان برای شکست روحانی دو هدف برای خود تعریف کرده‌اند. نخست این‌که او ردصلاحیت شود. مسأله رد صلاحیت با وجود این‌که بخش میانه‌روی جریان اصول‌گرایی با آن مخالف است اما هم‌چنان در دستور کار بخشی از بدنه این جریان قرار دارد. هدف دیگر اصول‌گرایان که درباره آن اتفاق‌نظر میان تندروها و میانه‌روها وجود دارد این است که به‌صورت قانونی یعنی در صندوق های رأی، روحانی را شکست بدهند. اما این مسأله نیازمند این است که دولت را به‌شدت تضعیف و تخریب کنند تا از این طریق آرای کاندیدای خود را که حالا جلیلی یا رئیسی هستند را افزایش دهند». (سایت حکومتی فرارو 23اسفند 95)

روز گذشته (23اسفند)، یک روزنامه باند روحانی خط حذف روحانی از طریق تضعیف وی را تأیید کرد و نوشت: «جریان مخالف دولت که قبل از این تیرشان در رابطه با استیضاح وزرای روحانی به سنگ خورد، اکنون در آستانه انتخابات ۹۶ به‌دنبال ایجاد بستری برای تغییر نگاه حاکمیت و مردم نسبت به روحانی هستند». (روزنامه حکومتی آرمان امروز23اسفند 95)

در باند خامنه‌ای تلاش برای معرفی کاندیدای واحد به‌منظور شکست دادن روحانی ادامه دارد، روز گذشته یک لیست 14نفره اعلام شده و اکنون در تلاش برای رساندن 14نفر به یک نفر هستند. رسانه‌ها خبر کنار رفتن یکی از این 14نفر را گزارش کرده‌اند. یک سایت وابسته به این باند نوشته است: «خروج قالیباف از جمنا و خداحافظی از انتخابات به‌دلیل جدی شدن حضور ابراهیم رئیسی بیشتر قابل تأمل است». (سایت حکومتی نامه 24اسفند 95)

در واکنش به مطرح شدن مجدد آخوند رئیسی حسام الدین آشنا مشاور روحانی، ضمن هشدار به آخوند رئیسی نوشته است:
«شایسته نیست احترام آستان قدس رضوی را به کارزار سخت و تلخ انتخابات بکشانیم. مصلحت نیست قاضی را در معرض قضاوت عمومی قرار دهیم. از گذشته درس عبرت بگیریم». (سایت محسن رضایی موسوم به تابناک24اسفند 95)

به تازگی دار و دستهٴ احمدی‌نژاد هم در این جنگ قدرت فعال شده‌اند:
بقایی مهرهٴ نزدیک به پاسدار احمدی‌نژاد گفته است: در صورت رئیس‌جمهور شدن، مبلغ یارانه‌ها را به ۲۵۰ هزار تومان خواهد رساند. (سایت حکومت عصر ایران 24اسفند 95)

آخوند اشرفی اصفهانی که نزدیک به باند رفسنجانی شناخته می‌شد نیز ضمن اعلام کاندیداتوری گفته است، مستقل هستم و به نفع روحانی کنار نمی‌روم. (سایت حکومتی تدبیر23اسفند 95)

رسانه‌های حکومتی همچنین با اعلام کاندیدا شدن یک مدعی دیگر به اسم امرالله شیخیانی از دارو دسته نزدیک به روحانی، تشتت در این باند را هم به نمایش گذاشتند (سایت حکومتی ساجد خبر24اسفند 95).
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/80ab24b0-90cb-4ba8-b99e-b5af6caa710a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات