728 x 90

برجام، زهرخواران رژيم,

بررسی برجام در اجلاس بنیاد هریتیج

-

اجلاس بنیاد هریتیج
اجلاس بنیاد هریتیج
بنیاد هریتیج در اجلاسی در واشینگتن به بررسی برجام و گامهای بعدی در این رابطه پرداخت.

در این اجلاس دیوید آلبرایت رئیس مؤسسه علوم و امنیت بین‌الملل، گفت توافق اتمی با رژیم اشکالات زیادی دارد از جمله زمان و مدت آن است چرا که پس از پایان این مدت، نظارتی بر برنامه اتمی رژیم ایران نخواهد بود و این رژیم به سلاح هسته‌یی دست خواهد یافت. وی خواستار مذاکراه دوباره با رژیم ایران شد.

اولی هاینونن مشاور ارشد در علوم و منع گسترش تسلیحاتی در بنیاد دفاع از دموکراسی نیز در این اجلاس به میزان غنی‌سازی فعلی ایران اشاره کرد و گفت با این‌که تهران پذیرفته سطح غنی‌سازی را کاهش بدهد اما همین سطح فعلی هم منطقی نیست و باید جامعه جهانی مقابل آن بایستد. وی همچنین اصرار رژیم ایران بر آزمایش موشکی را مشکوک دانست و گفت این موشک ها قابلیت حمل کلاهک اتمی را دارند.

همچنین فرد فلیتز معاون ارشد در سیاست و برنامه‌های مرکز سیاستهای امنیتی در این نشست گفت آمریکا باید پیام مشخصی به رژیم ایران بدهد که دیگر دولت اوباما سر کار نیست و دولت جدیدی آمده است. و در واکنش به این‌که برخی می‌گویند فشار بر رژیم ایران موجب تضعیف دولت روحانی می‌شود گفت این تحلیل درست نیست و آنها همه یک جناح هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9e1c6744-d989-480f-8af7-b0e5b7e13a40"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات