728 x 90

نماز جمعه,

آخوند علم الهدی: مردم همه گله‌مندند، از بیکاری، از گرانی و...

-

آخوند علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در مشهد
آخوند علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در مشهد
آخوند علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در مشهد امروز در جمعه‌بازار این شهر در یک درگیری باندی در آستانه نمایش انتخابات، باند آخوند روحانی را مورد حمله قرار داد و گفت: «سه مرتبه این نکته رو این کلمه رو مقام معظم رهبری تکرار کردند، مردم گله‌مندند، امسال سال اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی بوده، یک ماه بیشتر از سال باقی نمانده، از اول هم اعلام شد اقدام و عمل، نه طراحی اقتصاد مقاومتی، اقدام عمل این اقدام و عمل چی بود؟ خب بیایند گزارش بدهند بگند در اقتصاد مقاومتی ما چه کردیم چه اندازه روابط اقتصادی و تجاری مون رو از دنیا قطع کردیم، در درون به خودمون وابسته شدیم، ما قبلاً بسیاری از مسائل فناوریهامون مخصوصاً در صنعت نفت به‌وسیله خودمون اداره می‌شد و الآن دیگران آمدند دارند تصرف می‌کنند، خب این معنای اقدام در اقتصاد مقاومتی یه؟ … پیش دل هر کسی می‌نشینی گله‌منده هر کس می‌شینه از معیشتش گله داره از بیکاری گله دارند از این‌که جوانهاشون کار ندارند گله دارند از این‌که روز بروز اجناس داره گرون تر میشه گله دارند از این‌که حتی به اولیات زندگی بعضی خانواده‌ها دسترسی ندارند گله‌مندند.

وی افزود: یک آقایی که عمله فتنه 88 بوده می‌آید میگه آشتی ملی یعنی چی آشتی ملی؟ …

چون ملاک مشروعیت نظام مقام رهبری است، چون ملاک دینی بودن نظام ولایت‌فقیه هست، اگر تنفیذ مقام معظم رهبری نباشد یک رئیس‌جمهور در این مملکت 90 درصد رأی مردم رو هم بیاره باز هم حکومتش حکومت نامشروعه، باید تنفیذ ولایت باشه تا حکومت شرعیت پیدا کند، ... مظهر دین هم یکی بیشتر نیست، آن هم ولایت‌فقیه و رهبری است. جریانهای سیاسی حسابشون رو تو این نظام مشخص کنند. این جریانهای قدرت یاب فرصت‌طلبی که هر انتخاباتی نزیک میشه اینها شاخ و شانه می‌کشند، گارد می‌گیرند با همه توان بیایند عرصه قدرت‌یابی و فرصت‌طلبی، این رو بفهمند اگر با زاویه داشتن با رهبری اینها بخواهند توی این عرصه وارد شوند مردم مشت به دهانشون می‌زنند.

… این‌که یک ژست مصنوعیه مقوایی آکادمیک به خودشون بگیرند بعد هم بیایند در مقابل نظر رهبری در مقابل رأی رهبری اینها اعلام زاویه کنند با فرمایشات مقام معظم رهبری، این رو بدونید ملت 38سال تجربه نشان میده هر کس با این ژست آمده جز ذلت، فلاکت، جز بدبختی جز طرد و نفرت از این مردم چیزی ندیده است. شما‌هایی که از این مسیر دور هستید برید برای قدرت‌یابی و فرصت‌طلبی خودتون یک فکر دیگه‌ای بکنید، یک راه دیگه رو پیش بگیرید… آمریکا درست بشه مسائل حلقه مقاومت شکست بخوره مسائل تجهیزات دفاعی و نظامی ما رو به کاهش بره، بنشینند با هم رو این اصول بیعت بکنند، بریم قدرت را به‌دست بگیریم، این اصول رو پیاده کنیم، این فکرها رو کردند، اینها آقا خیالات افسانه‌ای است اینها خیالات باطله.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fbe5608d-6f4f-4f4c-a35a-649c609bf4c2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات