728 x 90

روزنامه عکاظ: ترامپ حق دارد رژیم ایران را حامی تروریسم بداند

پاسدار قاسم سليماني سركرده نيروي تروريستي قدس قاتل مردم سوريه
پاسدار قاسم سليماني سركرده نيروي تروريستي قدس قاتل مردم سوريه
روزنامه "عکاظ" چاپ عربستان روز سه‌شنبه 19بهمن در سر مقاله خود نوشت رئیس‌جمهور آمریکا به درستی تشخیص داده که رژیم ایران حامی اصلی تروریسم در جهان است، و اشاره کرده است که این رژیم به گروهک‌های مختلف تروریستی در جهان سلاح و کمک مالی ارائه می‌کند و در کشورهای مختلف به فتنه‌انگیزی و ایجاد ناامنی دامن زده است.
عکاظ افزود: باعث تأسف است که دولت روسیه از رژیم ایران حمایت می‌کند، چرا که وزیر خارجه روسیه حاضر نشد در مورد رژیم ایران وصف تروریست را بپذیرد، و جالب این است که روسیه با ادعای مبارزه با تروریسم در سوریه می‌جنگد، در حالی که با مادر تروریسم، رژیم ایران، هم‌پیمان است.
به نوشته عکاظ شاید مهمترین عاملی که ترامپ را ناراحت می‌کند این است که رژیم ایران، عراق را از آمریکا دزدید، عراقی که برای اشغال آن توسط آمریکا، حدود یک میلیارد دلار هزینه شده بود. امروز هم این رژیم در یمن به فتنه‌گری مشغول است، و در سوریه هم اشغالگر شماره یک به‌شمار می‌رود.
عکاظ افزود گفته‌های ترامپ و مایک پنس نشان‌دهنده تحریمهای بیشتر برای رژیم ایران است، اما ادامه اقدامات تحریک‌آمیز و خصمانه این رژیم ممکن است به جنگ منجر شود، که منطقه را بیشتر در ناامنی و ویرانی فرو خواهد برد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/db59fcaa-b489-4551-9719-0cf154570bf5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات