728 x 90

دخالتهاى سپاه پاسداران در كشورهاى منطقه,اخبار عراق,عراق حقوق بشر,

افشاگری دکتر طارق الهاشمی در مورد گوشه‌یی از جنایات نوری مالکی

-

طارق الهاشمی
طارق الهاشمی
دکتر طارق الهاشمی معاون سابق رئیس‌جمهور عراق در مصاحبه با تلویزیون العربیه 8بهمن 95 فاش کرد که نوری مالکی از همان روز بعد از سرنگونی حکومت سابق عراق توسط آمریکا در سال 2003 به‌دنبال ترور و تصفیه دانشمندان و خلبانان و افسران ارتش عراق بوده است. مالکی اوامر خود را از قاسم سلیمانی دریافت می‌کرده است. کما این‌که پرونده قضایی علیه طارق الهاشمی کاملاً ساخته و پرداخته و دیکته شده رژیم ایران بوده است.

دکتر طارق الهاشمی معاون سابق رئیس‌جمهور عراق:
هنگامی که در مورد پرونده‌های خیالی که مالکی ساخته بود با طالبانی صحبت کردم او به من گفت: «نوری مالکی بعد از سرنگونی حکومت عراق در سال 2003 به نزد ما در اربیل آمد و گفت حزب‌الدعوه تصمیم گرفته دانشمندان و خلبانان و افسران ارشد ارتش عراق را تصفیه کند. ما می‌خواهیم که شما به‌عنوان کردها در این بسیج با ما سهیم شوید».

مالکی خودش شخصاً این پرونده را برعهده گرفت و باندهای مرگ تشکیل داد تا تمامی این رهبران را تصفیه کند. لذا حزب‌الدعوه و مالکی مسئولیت قتل دانشمندان و افسران و خلبانان عراقی را بر عهده ‌دارند.

ویکی‌لیکس هم افشا کرد که مالکی نخست‌وزیر و فرمانده کل قوای عراق اطلاعات را به رژیم ایران تحویل داده تا خلبانان و افسران ارتش عراق را بکشند.

در انتخابات سال 2010 هم یک توافق میان آمریکا و رژیم ایران صورت گرفت که با حکم قضاییه عراق همراه بود، تا مالکی را مجدداً در قدرت نگه دارند و هیچ شکی هم در این نیست. نوری مالکی می‌خواست پروژه ویرانگر خود را که از سال 2006 شروع کرده بود، کامل کند.

موفق ربیعی از مالکی سؤال می‌کند که چرا طارق هاشمی را هدف قراردادی؟ مالکی می‌گوید از من سؤال نکن. از حاجی قاسم بپرس. از قاسم سلیمانی سؤال کن. این جواب مالکی بوده است. بنابراین روشن است که هدف قرار دادن من کاملاً سیاسی و از سوری رژیم ایران بوده است.

طارق هاشمی فاش کرد که دولت اوباما به مالکی چراغ سبز و دست باز داده بود تا در این موارد هرطور خواست عمل کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2621ffaf-4543-4abc-aa1a-ebc439015bed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات