728 x 90

سوريه,

تأکید رئیس ائتلاف ملی سوریه بر ضرورت گفتگوهای سیاسی طبق بیانه ژنو

-

انس العبده رئیس ائتلاف ملی سوریه
انس العبده رئیس ائتلاف ملی سوریه
انس العبده رئیس ائتلاف نیروهای انقلاب و اپوزیسیون سوریه روز سه‌شنبه با کنوت ایلیو فرستاده نروژ برای سوریه در مقر ائتلاف، ملاقات کرد.

در این دیدار روند راه‌حل سیاسی و گفتگوهای آستانه و ژنو و ضرورت از سرگیری گفتگوها برای رسیدن به مرحله انتقال سیاسی و توقف جنگ از سوی رژیم اسد که طی 6سال گذشته علیه مردم سوریه به‌کار گرفته، بحث و بررسی شد.

رئیس ائتلاف ملی سوریه بر ضرورت تحرک فعال اروپا و آمریکا برای حمایت از روند سیاسی و بیانیه ژنو تأکید کرد. وی همچنین خواهان حمایت از پروژه‌های دولت موقت سوریه برای خدمت به مردم به‌ویژه در مناطق آزاد شده، در زمینه‌های آموزش، بهداشت و خدمات پایه‌یی شد.

انس العبده بر خطرات ناشی از محاصره اعمال شده بر مناطقی در سوریه از سوی رژیم اسد و شبه‌نظامیان فرقه‌گرا و ضرورت برداشتن محاصره و رساندن کمکهای انسانی به آنها تأکید کرد.

هیأت نروژ نیز به نوبه خود حمایت کشورش از مردم سوریه و انقلاب آنها را اعلام کرد و بر ادامه ارائه کمکهای انسانی به‌ویژه در مناطق محاصره شده و مصیبت‌زده تأکید ورزید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a35ccd12-2274-43fd-b2c0-43796f62d1ec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات