728 x 90

-

نیوت گینگریچ: جامعه اطلاعاتی آمریکا با خواست کاخ سفید تهدیدهای تروریستی را کم رنگ می‌کند

-

نیوت گینگریچ
نیوت گینگریچ
نیوت گینگریچ رئیس پیشین مجلس نمایندگان می‌گوید جامعه اطلاعاتی آمریکا تهدید تروریستی را کم اهمیت جلوه می‌داد تا درخواست کاخ سفید را برآورده کند.

بخشهایی از مصاحبه وی با تلویزیون فاکس‌نیوز:
آژانسهای اطلاعاتی می‌گویند حمله سایبری روسیه هیچ رأی را تغییر نداده است. من نمی‌دانم معنی کلمه هک کردن در این‌جا چیست!، احتمالاً آنها هیچ رأی را در آمریکا تغییر نداده‌اند، بنابراین مردم آمریکا بدون دخالت رأی داده‌اند.

ما اسناد روشن داریم که افراد سطح بالای جامعه اطلاعاتی حرفهایی را که می‌گویند به شکل سیاسی بازطراحی می‌کنند. آنها تلاش می‌کنند به نوعی به آنچه که دولت اوباما خواسته پاسخ بگویند. ما مورد مشخص در فرماندهی مرکزی داریم، 50 تحلیلگر در این فرماندهی، نامه‌ای را امضا کردند که بسیار نادر و غیرمعمول بود و گفتند ژنرال فرمانده آنها به آنان فشار می‌آورده که قدرت داعش را کم اهمیت جلوه دهند تا با تعریف کاخ سفید همخوانی داشته باشد! این علنی شده و هم‌اکنون موضوع تحقیق و بازرسی عمومی است. آنها اساساً می‌گویند مدیر اطلاعات ملی روی فرماندهی مرکزی فشار می‌آورده تا گزارشهایی را تهیه کند که با خواسته کاخ سفید همخوان باشد.

جیمز کلاپر مدیر جامعه اطلاعاتی دوست من است و او را سالیان است می‌شناسم، او این دستور را داده است. آن 50تحلیلگر استدلال می‌کنند فشار آورده تا گزارشی بدهند خطر داعش را کم اهمیت جلوه دهند. استان هک کردن هم سالهاست بوده و کاری نکردند. الآن در راستای مقاصد سیاسی به فکر آن افتادند. اوباما هفت سال فرصت داشته این موضوع را حل کند، ولی نشده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a2ca6041-ed6c-4c24-b77a-16ebafc5a0d4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات