728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,اختلاس در ایران,فساد اقتصادى,

برملا شدن گوشه‌هایی از فساد و بحران درونی رژیم

-

پاسدار شریعتمداری
پاسدار شریعتمداری
مهره‌ها و رسانه‌های باند خامنه‌ای در پاسخ به اظهارات روحانی، دولت او را در زمینه اقتصادی، برجام، حقوقهای نجومی و فساد حکومتی مورد حمله قرار دادند و گوشه‌هایی از فساد و بحران درونی نظام فاسد ولایت فقیه را برملا کردند.

کیهان خامنه‌ای نوشت: هر چند افکار عمومی منتظر آن بود که روحانی درباره نحوه رسیدگی دولت به فساد 12000 میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان، چرایی عدم معرفی مدیران نجومی به دستگاه قضا، سرانجام طرح مسکن اجتماعی دولت یازدهم و برنامه دولت برای توقف تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی سخن بگوید، اما او به طرح موضوعات (دیگری) پرداخت و باید گفت آمارهای روحانی با جیب مردم چندان همخوانی نداشت.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس رژیم نیز گفت: اگر بخواهیم به فسادهای دولت در ۴ سال اخیر اشاره کنیم فیش‌های حقوق نجومی، صندوق ذخیره فرهنگیان، غار علیصدر و بانک دی تنها بخشی از فساد‌های این دولت است که آشکار شده است.

آخوند پژمانفر، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس رژیم نیز گفت: آن‌چیزی که لکه ننگی برای کارنامه دولت خواهد بود این است که دولت با ایستادگی در ارتباط با موضوع حقوقهای نجومی، در واقع یک عمل انتحاری انجام می‌دهد.

پاسدار محسن رضایی، دبیر تشخیص مصلحت رژیم نیز گفت: رشد اقتصادی (که از سوی دولت روحانی اعلام می‌شود) واقعی نیست. رشد اسمی اقتصادی، یعنی بشکه‌های بیشتری از سرمایه‌مان را فروخته‌ایم.

زاکانی، عضو سابق مجلس رژیم گفت: رئیس بانک ملت و فرد دیگری که اکنون به علت فساد اقتصادی در زندان هستند توسط برادر حسن روحانی حمایت شده‌اند و 95درصد صنعت خودرو در اختیار کارگزاران یا مشارکتی‌ها قرار دارد.

آخوند روانبخش از مهره‌های خامنه‌ای در حوزه نیز گفت که باند رفسنجانی و روحانی در برجام خسارت سنگینی به نظام وارد کردند. چه کسی باید تاوان اشتباه را بپردازد.

یک آخوند حکومتی دیگر در یک جلسه سخنرانی رسمی رژیم گفت: خدا کجای این قصه برجام قرار گرفته. کجا؟ کو؟ کجای سر تا ته این قرارداد، این معاهده که آخرش هم به هیچ‌کدام از این تعهدات عمل نشد، خدا کجاست؟ انگار بعضی از این مسئولان بی‌کفایت به کسی برنخوره‌ها. من با کفایت و بی‌کفایت را با دلیل میگم. با دلیل و برهان. درس خوندم. تحصیلات هم دارم..

چقدر خویشتنداری، وقاحت و بی‌شرمی رو به جایی رسونده که خودش رو کنار رهبر می‌بینه. از قانون اساسی میاد برامون مایه می‌گذاره. اگر کسی در این نظام مقدس اعتبار داره به‌خاطر امضایی است که رهبر پای اون اعتبار زده والا فاقد اعتبار و ارزشه. از قانون با ما سخن نگویید که به ادله متعدد از قانون عدم التزام شما به ولایت فقیه کاملاً قابل اثباته.
تا ما حرف می‌زنیم، (می‌گویند) آقا بیسوادند، آقا شناسنامه ندارند، آقا فلان ندارند. این حرفها چیه؟
آقا فرمود من به آمریکا خوشبین نیستم، دوباره، یک عده می‌آیند یک حرف دیگری می‌زنند نه خوشبین باشید..
چرا ولایتمدار نیستند مسئولان ما بعضاْ ، چرا گوش به حرف ولی نمی‌دهند. چرا گوش به حرف ولی نمی‌دهند. چرا مطیع ولایت نیستند

و سرانجام آخوند مصباح یزدی گفت: روایتی نداریم که بگوید اطاعت از کسی که با رأی اکثریت مردم سر کار آمده، واجب است. تنها در صورتی که ولی‌فقیه فردی را منصوب کند اطاعتش واجب است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7ecfecef-2512-4587-80df-231977f12235"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات