728 x 90

فرانسه,

سی.ان.ان: تشدید تدابیر امنیتی در فرانسه در ایام تعطیلات

-

تشدید تدابیر امنیتی در فرانسه در ایام تعطیلات
تشدید تدابیر امنیتی در فرانسه در ایام تعطیلات
فرانسه در ایام تعطیلات کریسمس تدابیر امنیتی را به‌شدت افزایش داده است. نگرانی از اقدامهای تروریستی جدی است. گزارشی از سی.ان.ان:
اقدامهای امنیتی در این فصل تعطیلات در پاریس تشدید شده است. پلیسهای بیشتری مراکز خرید را کنترل می‌کنند.

خبرنگار سی.ان.ان از پاریس: به مانند آلمان پایان سال در این جا در فرانسه نیز به‌معنی بازارهای شلوغ و جمعیت زیاد است، حتی قبل از حمله هفته گذشته در برلین، امنیت در این جا در شانزه‌لیزه شدید بود و توسط پلیس‌های معمولی و 200 دوربین و 60بلوک سیمانی تضمین پیدا می‌کرد.

سخنگوی وزارت کشور فرانسه: «جمعیت زیاد یعنی اقدامات شدید امنیتی با کنترلها و تجسس و مدارهای حفاظتی بیشتر. حمله برلین یادآور آن است که باید هوشیار بود».

هوشیاری یعنی 10هزار سرباز در خیابانهای فرانسه در دوره تعطیلات که به قدرت نیروی پلیس که 91هزارنفر می‌باشند می‌افزاید.

وزیر کشور جدید فرانسه: «کسانی که امنیت مردم فرانسه را در دورانی سخت تضمین می‌کنند قیمت سنگینی می‌پردازند و من می‌خواهم نسبت به آنها ابراز همبستگی و دوستی نشان داده شود».

برنارد کازنوو نخست وزیر: «از شروع سال 2016، 230نفر با رابطه‌هایی با بنیادگرایان افراطی دستگیر شده‌اند و 17 طرح حمله در خاک فرانسه خنثی شده است».

بعد از سخنرانی او نمایندگان تصمیم گرفتند وضعیت اضطراری را تا ژوئیه سال آینده تمدید کنند.

سخنگوی وزارت کشور فرانسه: ما باید سطح بالای هوشیاری را حفظ کنیم، اگر تهدید هست باید این هوشیاری بالا باشد، اگر قرار است ما آزادنه زندگی کنیم و زندگی مسالمت آمیزی داشته باشیم، باید امنیت را تضمین کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9ed044fb-cf69-4f56-bc1b-7f424fbd38a8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات