728 x 90

ترس رژيم ایران از قیام,

هشدارهای ترس‌آلود باند خامنه‌ای علیه تکرار قیام ۸۸

-

وحشت از تکرار  قیام 88
وحشت از تکرار قیام 88
در سالگرد بسیج سرکوبگرانه حکومتی به‌دنبال قیام مردم ایران در عاشورای 88 و لرزه‌یی که بر سراپای رژیم انداخت، سران و مهره‌های رژیم از باند خامنه‌ای، ضمن حمله به باند مقابل نسبت به تکرار قیام و چشم‌انداز سرنگونی نظام آخوندی هشدار می‌دهند.

آخوند جنتی، رئیس خبرگان ارتجاع، طی بیانیه‌یی نوشت: فتنه‌گران در سال 88 مدتها کشور را به آشوب و هرج و مرج کشیدند به‌گونه‌یی که سالها نیاز است تا زیانهایی که به این نظام وارد ساختند، جبران گردد.

وی همچنین به تلویزیون رژیم گفت: اینها به فکر براندازی جمهوری اسلامی بودند این معنی‌اش این بود که مسأله اصلاً انتخابات و امثال اینها نیست مسأله نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است و براندازی یعنی حرکتی که یک حکومت اسلامی سرکوب بشه نابود بشه یک حکومت سکولار بیاد بجایش زیرنظر آمریکا اینه مسأله اینه باید باور بکنند اشخاص مخصوصاً نسل جوان‌مون باید اینقدر توجه داشته باشه که چیکار می‌خواستند بکنند اینها؛ رو این مبنا ما باید اینجور فکر بکنیم که اگر این فتنه به ثمر رسیده بود چه می‌شد و این 9 دی چه کرد.

اگر این فتنه به ثمر رسیده بود این نظام به‌کلی سرکوب می‌شد نظام اسلامی برچیده می‌شد حکومت اسلامی برچیده می‌شد

صدا و سیما اصلاً معرفی کنند فتنه را چه کار می‌خواستند بکنند؟ دوباره همون شعارها را مطرح کنند اونهایی که می‌گفتند مرگ بر اصل ولایت‌فقیه اونهایی که می‌گفتند تقلب بهانه است اصل نظام نشانه است اینها نشان دادند که فتنه می‌خواد چه کار بکنه، پس اصل نظام نشانه بود.

آخوند علم الهدی، نماینده خامنه‌ای در مشهد با حمله به رفسنجانی گفت: کسانی که سنگ زیرین آسیاب به حساب می‌آمدند، متحول شده و الآن از عناصر ریزشی هستند. اکنون که بالا آمدند فکر می‌کنند خودشان چیزی هستند و مقابل ولایت می‌ایستند. ملاک ریزش، زاویه با ستون خیمه این نظام، یعنی خامنه‌ای است.

آخوند صدیقی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران، گفت: افرادی که اعتراض داشتند هیچ فردی را قبول نداشتند، در فتنه مرزشکنیها و سنت شکنی‌هایی که انجام شد بی‌سابقه بوده است. اگر همراهی با (خامنه‌ای) صورت نگیرد باید از فتنه‌یی برحذر باشید که اگر آتش فتنه روشن شود همه در آن می‌سوزند.

پاسدار حسین شریعتمداری، نماینده خامنه‌ای در کیهان، گفت: تکرار فتنه جدید در قالب و فرمول88 بعید به نظر می‌رسد ولی بروز فتنه‌های دیگر دور از انتظار نیست و هم‌اکنون شواهدی از احتمال شکل‌گیری آن را می‌توان دید. اصلی‌ترین خط استراتژیک در نقشه راه دشمن، براندازی نظام است که بارها به صراحت بر آن تأکید ورزیده است.

پاسدار حسن عباسی طی سخنانی در مشهد رفسنجانی را عامل فتنه معرفی کرد و گفت: متهم اصلی فتنه 88 آقای هاشمی است. لذا حضرت آقای هاشمی باید بداند که ما تعارف را باید دیگر ما بگذاریم کنار. جناب آقای هاشمی اگر در سال 1388 فتنه‌یی در این نظام رخ داد تبیین و نقش مسئولیت جنابعالی به‌عنوان تأیید کننده این حرکت باید روشن و شفاف شود. مسئولیت اول متعلق به شخص جنابعالی است.

از سوی دیگر، یک رسانه باند رفسنجانی و روحانی با اعتراف به پیامدهای قیام مردم در سال 88 در رژیم آخوندی نوشت: بیش از هفت سال از حوادث سال ٨٨ می‌گذرد. حوادثی که خسارات فراوانی را به کشور وارد کرد... می‌توان گفت میان دو جناح اصلی کشور فاصله افتاده است. گفتگو میان آنان در نمی‌گیرد. خشونت آن سالها دست اندازهایی در حوزه عمومی ایجاد کرده و در کار مفاهمه اخلال ایجاد کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ff5ed3a1-617f-41da-a6c2-5bc0c0234580"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات