728 x 90

,اختلافات سیاسی در ایران,

دعوا، درون کابینه آخوند روحانی: در سال گذشته از کارگران پول گرفتند، اما پول درمانشان را ندادند

-

قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت آخوند روحانی
قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت آخوند روحانی
روزنامه جوان وابسته به باند خامنه‌ای 5 دی95 حمله قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت آخوند روحانی به ربیعی وزیر رفاه وی را که حاوی واقعیتهایی از بالا کشیدن پول کارگران است، انعکاس داده که قابل‌توجه است:
این روزنامه حکومتی ابتدا نوشته است: «دعواهای مسئولان با یکدیگر اگر ‌چه در نهایت هیچ سودی به‌حال مردم ندارد، اما در عمل باعث رو شدن برخی پشت‌ پرده‌ها می‌شود و واقعیت‌های پنهانی از ناکارآمدی هر یک از این افراد را رسانه‌یی می‌کند. ماجرای طرح تحول سلامت و به ته‌دیگ خوردن کفگیر منابع برای ادامه این طرح هم موجب درگیری جدی وزارت بهداشت و وزارت رفاه شده است».

سپس حرفهای وزیر بهداشت رژیم علیه وزیر رفاه را این‌طور نقل کرده است: «وزیر بهداشت در سومین نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاههای علوم پزشکی انتقادات تندی به وزارت رفاه داشت و گفت: 12سال پیش سلامت مردم را دست بنگاه اقتصادی دادیم و سلامت مردم به وزارت رفاه رفت. اسم آن را گذاشتند رفاه و بنده معتقدم حیف این اسم است.
.. من از پشت این تریبون اعلام می‌کنم در طول ۳۰ سال گذشته سهم درمان کارگرانی که برخی سنگشان را به سینه می‌زنند، خرج درمان آنها نشده ا‌ست. در همین یک‌سال گذشته از کارگران پول گرفتند، اما پول درمان کارگران را ندادند و به همین دلیل در حال حاضر ۱۱ هزار میلیارد تومان هم بدهی دارند. چون سهم درمان کارگران را جای دیگر هزینه کردند. سازمان تأمین اجتماعی در ماه رقمی حدود ۴ هزار میلیارد تومان حق بیمه از بیمه شدگان خود می‌گیرد که حدود یک سوم آن که باید خرج درمان کارگران شود، مشخص نیست کجا می‌رود».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a278768-3247-41e3-a78d-5166cfd06611"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات