728 x 90

شبكه هاى تروريستى,دخالتهاى سپاه پاسداران در كشورهاى منطقه,دخالتهاى سپاه پاسداران در كشورهاى منطقه,

مصاحبه با ژنرال اسعد الزعبی در مورد هدف رژیم ایران از انتشار عکس پاسدار قاسم سلیمانی در حلب

-

ژنرال اسعد الزعبی رئیس هیأت مذاکره‌کننده اپوزیسیون سوریه
ژنرال اسعد الزعبی رئیس هیأت مذاکره‌کننده اپوزیسیون سوریه
ژنرال اسعد الزعبی رئیس هیأت عالی مذاکره‌کننده اپوزیسیون سوریه در مصاحبه با تلویزیون العربیه هدف رژیم ایران از انتشار عکس پاسدار قاسم سلیمانی را منتشر کرد.

ژنرال اسعد الزعبی رئیس هیأت عالی مذاکره‌کننده اپوزیسیون سوریه:
انتشارعکس قاسم سلیمانی در حلب، ماهیت واقعی سران رژیم ایران و آنچه که انجام می‌دهد را برملا می‌کند. این کار نه تنها توهین به جهان عرب و جهان اسلام، بلکه توهین و تحریک تمامی بشریت است. سران رژیم ایران به این وسیله می‌گویند ما تروریسم را ساختیم و آن را صادر کردیم و هر آنچه را که خواستیم در برابر چشمان جامعه جهانی در سوریه و حلب انجام دادیم. به هیچ‌گونه قطعنامه بین‌المللی و اعتراض و محکومیتهایی که حتی کشورهای بزرگ بیان می‌کنند، گوشمان بدهکار نیست.. این پیامی است که تصویر منتشر شده قاسم سلیمانی از حلب می‌خواهد برساند. در نتیجه، این کار، فقط توهین به روسیه یا انقلاب سوریه نیست بلکه توهین به جامعه جهانی هم هست. من امیدوار بودم که کشورهای دنیا درباره این عکس موضع می‌گرفتند و موضعگیری فقط محدود به انقلاب سوریه و یا کشورهای عربی نشود..
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2d80b8b9-c809-46f8-aa60-7d7493d3fb2d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات