728 x 90

سوريه,

سقوط حلب به مانند شرمی بر سیاست سازان جهانی، در تاریخ به یاد خواهد ماند

-

کشتار حلب شرم سیاستمداران
کشتار حلب شرم سیاستمداران
مجله نیوزویک روز پنجشنبه 25آذر طی مقاله‌یی به قلم جولیوترزی وزیر خارجه پیشین ایتالیا سکوت غرب در قبال کشتار غیرنظامیان در حلب و همچنین سکوت در برابر قتل‌عام سی هزار زندانی مجاهد را مورد حمله قرار داد.
وی در قسمتی از این مقاله نوشت: «در حالیکه شهر حلب اکنون تقریباً توسط نیروهای وفادار به بشار اسد دیکتاتور سوریه اشغال شده و رسانه‌های اجتماعی این قتل‌عام را به روشني بيان  کرده‌اند، سیاستمداران غربی نمی‌توانند مدعی شوند که در مورد آن نمی‌دانستند… این در تاریخ به‌عنوان شرم بر سیاست سازان جهانی به یاد خواهد ماند... تاریخ معلم خوبی است برای کسانی که از آن بیاموزند، بی‌تفاوتی و بی‌عملی، تنها مسببین آن را جری‌تر می‌کند. در تابستان سال 67، سی هزار زندانی سیاسی اساساً فعالان سازمان مجاهدین خلق ایران در سراسر ایران قتل‌عام شدند. واکنش غرب سکوت محض بود. حال بسیاری از سودبرندگان ایرانی آن سکوت، بانیان فجایع حلب هستند در حالی که روسیه نیز به‌عنوان شریک جرم آنها است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0f9a7ef5-1678-4d2b-9d3c-34beee073238"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات