728 x 90

سوريه,

محکومیت جنایات جنگی در حلب توسط آنگلا مرکل و برنارد کازنو

-

برنارد کازنو و آنگلا مرکل
برنارد کازنو و آنگلا مرکل

هشدار آنگلا مرکل نسبت به فاجعه انسانی در حلب
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز سه‌شنبه 23آذر 95 گفت: وضعیت سوریه فاجعه‌بار و دل هایمان را جریحه‌دار کرده است.
وی در یک کنفرانس مشترک مطبوعاتی با فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهور فرانسه در برلین افزود: در اجلاس آینده سران اتحادیه اروپا که قرار است در بروکسل، پایتخت بلژیک برگزار شود مسأله سوریه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
آنگلا مرکل گفت: آلمان و فرانسه برای بهبودی وضعیت سوریه، حفاظت غیرنظامیان و ارسال کمکهای بشردوستانه به سوریه تلاش می‌کنند.
صدراعظم آلمان به ممانعت روسیه و رژیم ایران از رسیدن کمکهای انسانی به مردم سوریه انتقاد کرد.
آنگلا مرکل در ادامه از توافق اتحادیه اروپا با ترکیه در زمینه پناهجویان حمایت کرد و گفت: در همین چارچوب نیز به یونان کمکهای بیشتری ارائه خواهیم داد.
 

برنارد کازنو نخست‌وزیر جدید فرانسه جنایات جنگی در حلب را محکوم کرد

برنارد کازنو نخست‌وزیر جدید فرانسه روز سه‌شنبه 23آذر 95طی اظهاراتی در مجلس این کشور اعلام کرد باید قتل‌عام در حلب، جنایات جنگی و جرمی علیه بشریت در نظر گرفته شود.

وی به صحنه‌های تکان‌دهنده‌یی که نظامیان اسد و شبه‌نظامیان رژیم ایران با حمایت روسیه در حلب ایجاد کرده‌اند اشاره کرد و آن را جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت دانست که باید مورد حسابرسی قرار بگیرد.

برنارد کازنو افزود: تراژدی انسانی وحشتناکی در حلب علیه غیرنظامیان در جریان است، زنان و کودکان حلب که پس از ماهها محاصره در تلاش برای فرار از بمباران هستند، قربانی جنایات بی‌شماری می‌شوند که علیه آنها اعمال می‌شود.

برنارد کازنو هر گونه مذاکره با بشار اسد را رد کرد و گفت: هرگز نمی‌توانیم حتی در ظاهر و به نام واقع‌گرایی با کسانی که مسئول قربانیان حلب هستند در یک سطح قرار بگیریم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2cef8891-ff6c-42f0-822e-7ad5c9e6b1f0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات