728 x 90

انتخابات رياست جمهورى آمريكا,برجام، زهرخواران رژيم,

بخشهای از سخنان دونالد ترامپ در مورد توافق اتمی با رژیم ایران

-

دونالد ترامپ
دونالد ترامپ
درباره مواضع دونالد ترامپ پیرامون انتقاداتش به سیاست دولت اوباما در رابطه با حکومت آخوندی،  برخی از اظهارات وي در جریان کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در زير مي‌آید:

دونالد ترامپ: وقتی به توافق اتمی با (رژیم) ایران نگاه می‌کنم می‌بینم توافق بسیار بدی برای ماست، یک قرارداد یک‌جانبه که در آن 150میلیارد دلار را به یک حکومت تروریستی باز می‌گردانیم؛ در واقع به اولین حکومت تروریستی؛ ما این حکومت را تقویت کردیم، که همین سه سال پیش یک حکومت ضعیف بود.
به‌نظرم کلیت توافق (با رژیم) ایران، احمقانه‌ترین توافق قابل تصور است و به‌عنوان یکی از بدترین توافقات تاریخ این کشور یا حتی جهان ثبت خواهد شد. این یک فاجعه تمام‌عیار است. حتی نمی‌شود درباره آن صحبت کرد.
منبع: تلویزیون سی.ان.ان: 28مرداد 1394

سخنرانی دونالد ترامپ در اجلاس آیپک: اولویت اول من از بین‌بردن توافق فاجعه‌بار با (رژیم) ایران است.
مشکل این‌جا پایه‌یی است. ما به اصلی‌ترین حکومت حامی تروریسم در جهان، 150میلیارد دلار پاداش داده‌ایم و مطلقاً هیچ‌چیز به ازای آن دریافت نکرده‌ایم.
(رژیم) ایران گروه‌های تروریستی را در سراسر جهان کاشته است. طی 5سال گذشته، (رژیم) ایران مرتکب حملات تروریستی در 25 کشور مختلف در 5 قاره شده است. آنها همه‌جا شبکه‌های تروریستی دارند، از جمله در نیم‌کره غربی، بسیار نزدیک به خانه (ما).

(رژیم) ایران بزرگ‌ترین حامی تروریسم در سراسر جهانست. و ما کار خواهیم کرد تا این توانایی را از بین ببریم، حرفم را باور کنید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c72e1175-1909-4e7d-9499-85530f47d3f1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات