728 x 90

حمایتهای مردمی,

بیانیه تشکلها دانشجویی در حمایت از زندانی سیاسی مریم اکبری منفرد

-

زندانی سیاسی مریم اکبری منفرد -آرشیو
زندانی سیاسی مریم اکبری منفرد -آرشیو
دانشجویان دانشگاههای مختلف از جمله دانشگاه تهران، صنعتی شریف، دانشگاه کردستان، دانشگاه قم و خانواده‌های مجاهدین قتل‌عام شده سال 67 طی بیانیه‌های جداگانه از زندانی سیاسی مریم اکبری منفرد حمایت کردند...

از جمله در بیانیه خانواده‌های مجاهدین قتل‌عام شده در سال 67 آمده است: هشت سال از دربند شدنت می‌گذرد به دست سفاکان زمان. و چهره خندانت هم‌چنان باقی مانده و رو سیاهی به کفتارهای حکومت. و چه صبور و پر، درد نبود کودکانت را تاب آوردی. با این‌که می‌دانیم از عشق‌شان لبریز هستی. و رشادتت در احقاق حق برادر و خواهرانت تن حکومت و قاتلان جلادش را به لرزه انداخته. درود بر تو

ما خانواده‌های مجاهدین قتل‌عام در جنایت شصت و هفت. ضمن ابراز همدردی با زندانی در بند. خواهان آزادی بی‌قید و شرط زندانی سیاسی و مادر در بند مریم اکبری منفرد هستیم. و از همه وجدانهای بیدار همین تقاضا و خواهش را داریم. که در حمایت از این کمپین ما را یاری نمایند.

در بیانیه دانشجویان دانشگاه قم آمده است: ما جمعی از دانشجویان دانشگاه قم خواستار آزادی بی‌قید و شرط زندانی سیاسی مریم اکبری هستیم.

تاریخ ایران همواره یادآور غرش شیرزنان آزادیخواهی بوده است که در راه هدف متعالی خود، آگاهانه ایستادگی کرده و استاد کلاس مقاومت بوده‌اند. مریم اکبری منفرد شیرزنی از تبار ایران است که استوار در مقابل همه فشارها ایستاد و به‌رغم آن که بارها به سرنوشت برادران شهیدش که جملگی در راه آزادی و اعتلای این مرز و بوم شهد شیرین شهادت را نوشیده‌اند تهدید گردید ولی هیچ‌گاه دست از مبارزه در راه عقیده و آزادی هموطنان خود برنداشت و امروز پس از تحمل حدود 6 سال حبس از مجموع 15سال محکومیت ظالمانه‌اش، رژیم سرکوبگر اسلامی مانع از آن شده است که حتی یک روز به مرخصی رفته و فرزندان خود را مورد نوازش و ملاطفت مادرانه قرار دهد و این است معنای حمایت از خانواده و حقوق زن در رژیم سراسر نیرنگ و دروغ ضدبشری آخوندی بی‌شک همین استقامت ها و همین فداکاریها روزگار حیله و ظلم این رژیم ضدبشری را تباه خواهد ساخت و این ملت را مستحق رحمت الهی خواهد نمود. ما جمعی از دانشجویان هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران، خاضعانه در برابر این همه صبر و استقامت سر تعظیم فرود آورده و بر شرافت این بانوی فرهیخته درود می‌فرستیم.

همچنین دانشجویان دانشگـاه کردستان طی بیانیه‌یی اعلام کردند..:
بنام خدا و به نام خلق قهرمان ایران
ما جمعی از دانشجویان هوادار سازمان مجاهدین خلق در دانشگاه کردستان حمایت خود را از زندانی سیاسی خانم مریم اکبری منفرد اعلام می‌داریم و با او در دادخواهی خون شهیدان قتل‌عام شصت و هفت همراه و هم جبهه هستیم. شهادت چهار تن از اعضای خانواده ایشان به دست رژیم خمینی، گواه خوی وحشی‌گری و بی‌رحمی آخوندهاست که هیچ حد و مرزی برای جنایت و شقاوت نمی‌شناسد و در این چهار دهه بر جهانیان ثابت شده است که اگر منافعشان ایجاب کند دست به هر جنایتی خواهند زد.

و سکوت در مقابل آنان مصداق بارز همکاری با آنان و نقض حقوق انسانهاست. ما خواهان آزادی خانم منفرد از سیاهچال‌های رژیم ضدبشری ولایت‌فقیه هستیم و از مجامع بین‌المللی خواستاریم که از ایشان حمایت نموده و مصرانه خواهان آزادی وی از زندان آخوندها شوند.

اعضای انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه تهران نیز در حمایت از زندانی سیاسی مریم اکبری طی بیانیه‌یی اعلام کردند..:
ما جمعی از اعضای انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه تهران، ضمن اعلام حمایت از زندانی سیاسی مریم اکبری منفرد، از تمامی مجامع بین‌المللی و نهادهای حقوق‌بشری قاطعانه می‌خواهیم که برای آزادی هرچه سریعتر وی اقدامات فوری انجام دهند.

شکنجه‌های جنایتکارانه رژیم ولایت‌فقیه از جمله فشار روانی و منع ملاقات در واکنش به اعلام دادخواهی خانم اکبری منفرد که چهار تن از اعضای خانواده‌اش در دهه 60 به دست این قاتلان اعدام شدند، نشان از این دارد که قساوت این رژیم نسبت به آن دهه به‌هیچ‌وجه کاهش نیافته است و این شکنجه‌ها عزم اعضای جنبش دادخواهی را برای محاکمه تمامی جنایتکاران جزم‌تر می‌کند.

درود بر مقاومت خانم مریم اکبری منفرد و دختر خردسالش و خانواده پرافتخارش.

زنده باد جنبش دادخواهی. انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه تهران.

دانشجویان مسلمان دانشگاه صنعتی شریف هم طی بیانیه‌یی در حمایت از زندانی سیاسی مریم اکبری منفرد اعلام کردند..: با درود بر زندانی سیاسی مریم اکبری منفرد و خانواده مقاومش که به جرم دادخواهی خون پاک شهیدان 67، انواع شکنجه‌ها و فشارها را متحمل می‌شوند.

آری رژیم ولایت‌فقیه با خیال باطل نابودی مجاهدین، بهترین فرزندان این ملت را دسته‌دسته اعدام کرده و اکنون نیز گمان می‌کند که با زندانی و شکنجه کردن خواهران و برادران آن شهیدان سرفراز، می‌تواند جنایات هولناک خود را کتمان کند. ولی جنبش دادخواهی سر ایستادن ندارد و با شرکت فعال تمامی اعضای جنبش و مقاومت شیر زنانی هم‌چون مریم اکبری منفرد، قطعاً به محاکمه تمامی جانیان و سرمنزل سرنگونی ختم خواهد شد.

این وظیفه و مسئولیت مجامع حقوق‌بشری و بین‌المللی است که اقدامات فوری را برای آزادی مریم اکبری منفرد اتخاذ کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b48e464c-c54a-4113-b1f0-34a2eae74e91"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات