728 x 90

اخبار ورزشی,

اطلاعیه کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران

-

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
هموطنان عزیز،
رژیم ضدایرانی آخوندها که کشور عزیزمان را در تمامی زمینه‌ها به قهقرا برده است، میدانهای ورزشی میهن‌مان را به ‌صحنه اعمال وحشیانه، ضداخلاق ورزشی و غیرقانونی تبدیل کرده است، به‌طوری که در دریافت اخطار و جریمه توسط ارگانهای بین‌المللی ورزشی رکورد تازه‌یی به‌جای گذاشته است.

در شهریور و مهر امسال ایران میزبان دو مسابقه فوتبال انتخابی جام جهانی بود. یعنی مسابقه بین ایران و تیمهای ملی قطر و کره جنوبی. در این دو مسابقه مجموعه‌یی از اعمال غیرقانونی توسط رژیم آخوندی صورت گرفت که منجر به اعتراض فیفا و جریمه رژیم شد.

کارگردانان ورزشی رژیم در این مسابقه‌ها به برگزاری مراسم عزاداری مذهبی پرداختند، شمار زیادی از مأموران امنیتی برای سرکوب تماشاچیان در صحنه حضور داشتند و برای سرکوب هر گونه حرکت اعتراضی و حفظ نظام پلیدشان در بالای سر ورزشکاران و تماشاچیان هواپیمای بدون سرنشین به پرواز درآوردند.

به‌دنبال این اقدامات ضدورزشی، فیفا به فدراسیون فوتبال ایران اخطار داد و چهل هزار فرانک سوئیس جریمه کرد. فیفا همچنین به‌خاطر «برگزاری مراسم مذهبی» قبل از بازی ایران با کره جنوبی و بین دو نیمه مسابقه و «استفاده از پهپاد در طول مراسم» فدراسیون فوتبال ایران را ۴۵۰۰۰ فرانک سوئیس جریمه کرد. سرمربی تیم ایران نیز دو اخطار از فیفا دریافت کرد.

کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران ضمن محکوم کردن سیاستهای ضد ورزشی و ضد مردمی رژیم آخوندی، از همه ورزشکاران ملی و مردمی دعوت می‌کند به اعتراض علیه این سیاست‌ها مبادرت کنند، رژیمی که شمار زیادی از ورزشکاران مجاهد و مبارز میهنمان مانند مجاهد خلق حبیب خبیری کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران را به‌شهادت رسانده است.

بی‌تردید با سرنگونی این رژیم ضدایرانی به‌دست مردم و مقاومت ایران، ورزش کشورمان در سطح داخلی و بین‌المللی جایگاه شایسته خودش را باز خواهد یافت.

کمیسیون ورزش شورای ملی مقامت ایران
1۸ آبان 1395 (۸ نوامبر ۲۰۱۶)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd4053f3-ee9a-40a7-8431-57bf971fc165"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات