728 x 90

تشدید سرکوب ,

دستگیری پدری به علت شکایت از قاتلان فرزند خردسالش

-

زندان مرکزی زاهدان-آرشیو
زندان مرکزی زاهدان-آرشیو
عنایت الله نقیبی هموطنی 45ساله از اهالی روستای کوهک از توابع شهرستان سراوان در استان سیستان و بلوچستان که به علت شلیک مستقیم پاسداران به خودرو وی، فرزند 6ساله‌اش به قتل رسیده بود با شکایت از پاسداران جنایتکار، دستگیر و زندانی شد.

وی حدود 10ماه پیش همراه با فرزندش عدنان نقیبی ۶ ساله با اتومبیل خود در حال تردد بود. در نزدیکی ایست بازرسی سپاه پاسداران ماشین آنها خاموش می‌شود. پاسداران ابتدا ماشین او را چک می‌کنند و به او اجازه عبور می‌دهند، اما بعد از طی مسافتی کوتاه، پاسداران بدون هیچ دلیلی ماشین او را هدف رگبار گلوله قرار می‌د‌هند که در اثر اصابت چندین گلوله فرزندش عدنان نقیبی ۶ ساله در دم به قتل می‌رسد و خود وی نیز از ناحیه ران مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و به بیمارستان منتقل می‌شود.
وی پس از درمان و خارج شدن از بیمارستان از پاسدارانی که بدون دلیل ماشین او را هدف رگبار گلوله قرار داده که منجر به زخمی شدن خود و قتل فرزند ۶ ساله‌اش شد شکایت می‌کند.

پس از این شکایت اطلاعات سپاه او را تحت فشار قرار می‌دهد که شکایت خود را پس بگیرد و رضایت بدهد اما آقای نقیبی حاضر به پس گرفتن شکایتش نمی‌شود. پس از آن اطلاعات سپاه او را تهدید به بازداشت می‌کند و نهایتاً ۳ ماه پیش او را دستگیر و به سلولهای انفرادی زندان سروان منتقل می‌کنند. او در طی این مدت مورد شکنجه روحی پاسداران قرار می‌گیرد تا از شکایت خود صرف‌نظر کند. حدود ۲۴ روز است که او را به بند ۳ زندان زاهدان منتقل کرده‌اند.

فردی به نام شاه محمدی که از عوامل اطلاعات سپاه می‌باشد و در حال حاضر بازپرس شعبه ۶ دادگاه انقلاب زاهدان می‌باشد به زندانی عنایت الله نقیبی می‌گوید تا زمانیکه که رضایت ندهی آزاد نخواهی شد و در زندان خواهی ماند. این زندانی در حال حاضر در حالت بلاتکلیفی در زندان به‌سر می‌برد.

یکی از پاسداران جنایتکاری که آنها را هدف رگبار گلوله قرار داده است پاسداری به نام مهدی فکوری از اعضای سپاه پاسداران کرمان می‌باشد. این پاسدار بعد از این جنایت به شیراز منتقل شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/06a1348b-603a-479d-81bf-ef6c5984d9bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات