728 x 90

فساد اقتصادى,اختلاس در ایران,

افزایش حقوق مدیران غارتگر شرکت پرسی ایران گاز

-

شرکت پرسی گاز
شرکت پرسی گاز
بنا‌به آخرین اخبار دریافتی از درون رژیم؛ در هفته اخیر مدیر عامل و مدیریت غارتگر رژیم در شرکت پرسی ایران گاز تصمیم به افزایش ضریب حقوق شرکت گرفته‌اند. این تصمیم که در ظاهر برای کل پرسنل شرکت می‌باشد در عمل تنها به‌خاطر پرداختهای هنگفت برای خود این مزدوران اختلاسگر می‌باشد.

گفتنی است که مدیریت غارتگر این شرکت که از باند روحانی می‌باشد از سال ۹۲ که تصدی این پست را داشته است اقدام به اخراج یا بازنشسته کردن تعداد زیادی از افراد باسابقه با جعل اسناد کرده و آنهایی که با این باند غارتگر همکاری نکردند را هم به طرق مختلف از دور کار خارج ساخته است.

این ترفند جدید دزدی و اختلاس؛ در پی افشای فیشهای نجومی و عدم کارایی این شیوه غارت در شرایط فعلی صورت گرفته است.

این عوامل غارتگر که با توجه به نمایش انتخابات آینده و جنگ و جدالهای باندی احتمال برکناری از این سمت و دوری از این گنج باد آورده را می‌دهند اقدام به انجام این شیوه برای افزودن به کیسه‌های خود کرده‌اند.

گفتنی است که در روز دوشنبه ٣ آبان معاون اول روحانی اعلام کرد هر گونه افزایش حقوق به هر عنوان و استخدام ممنوع می‌باشد.

از سوی دیگر بنا‌به گفته کارگران محروم این شرکت؛ روسای غارتگر اقدام به تحویل گاز و کاهش قیمت به تأسیسات مردمی توزیع گاز نموده‌اند تا بتوانند سهم هر چه بیشتری را از این طریق بالا بکشند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a3ddccc1-ec76-42dc-8de0-fce7b3d2032f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات