728 x 90

گزیده روزنامه ها,

گفته‌ها و ناگفته‌ها از میان روزنامه‌های حکومتی روز ۲۴مهر ۱۳۹۵

-

نگاهی به روزنامه‌های حکومتی
نگاهی به روزنامه‌های حکومتی
مهم‌ترین مطالب و عنوانهای روزنامه‌های حکومتی بعد از سه روز تعطیلی، به جنگ باندی همراه با دجالیت دینی حول ایام محرم و عاشورا اختصاص یافته است

آرمان: امروز از در و دیوار شمر و حرمله می‌بارد

اطلاعات: وزیر اطلاعات در حرم امام خمینی: افراد کم سن به‌راحتی به سالخوردگان انقلاب توهین می‌کنند

آفتاب یزد: به‌رغم تمام واکنش‌ها و هشدارها بازی ایران و کره جنوبی در ورزشگاه آزادی در اوج احترام به سیدالشهدا و حضرت عباس برگزار شد. دلواپسی بی‌خودی!

کیهان: امام علی با اشراف جنگید شما با آنها حزب راه انداختید

سیاست روز: چرا برخیها به‌دنبال تحریف واقعه عاشورا هستند؟ کربلا درس معامله با خدا بود نه تعامل با دشمن

19دی: در حاشیه مصاحبه حاج منصور ارضی: تئوریزه کردن فحاشی در مجالس مذهبی

روزنامه‌های باند ولی‌فقیه ارتجاع در این زمینه فعال‌تر وارد شده و باند رقیب را در عرصه‌های مختلف به باد حمله گرفته‌اند:

کیهان: حسین شریعتمداری در پاسخ به سؤال تسنیم درباره دعوت اخیر برخی دانشگاهها از محکومان امنیتی و التهاب‌آفرینی در مجامع علمی گفت: اصلی‌ترین جرم محکومان امنیتی وطن‌فروشی است. یعنی این افراد مجرم هستند و تمام اسناد و شواهد از این امر حکایت می‌کند.

کیهان: ! تلاش برخی که همه ساله در این ایام حزن و اندوه، از همه زیبایی‌ها و حماسه‌های عاشقانه مردم‌ ، تنها به «آسیب‌شناسی» هیئات و دسته‌جات عزادار محدود شده و هیچ نقطه زیبا و نورانی در این همه دلدادگی نمی‌بینند و بیان نمی‌کنند، خواسته یا ناخواسته، حرکت در همین مسیر است و باید در آن تجدید نظر شود.

اینکه هرکس به خود اجازه آسیب شناسی و اظهار‌نظر درباره این حماسه عظیم را بدهد، ورود بی‌مناسبت به عرصه و جایگاه بزرگان دین است

روزنامه‌های باند علی خامنه‌ای با تمسکهای دجالگرانه به ائمه حملات آشکارتری به هاشمی رفسنجانی و باندش کرده‌اند:

کیهان: امیر مؤمنان به‌خاطر مبارزه با اشرافیگری، با یاران زیاده‌خواهی چون طلحه و زبیر جنگید اما دولت هاشمی با همین زیاده‌خواهان حزب تشکیل داد و مجال اشرافیگری آنها را با انواع رانت‌های دولتی فراهم کرد... اگر ایشان در تعطیلی روز عاشورا به سد لتیان یا کیش می‌رود، در خاطراتش می‌نویسد و هیچ ابایی ندارد! امروز سوار چنان ماشینی می‌شود، می‌نویسد! چون می‌گوید چرا خودمان را در پرده‌ای از ابهام قرار بدهیم که مردم تقدیس کنند! بگذاریم مردم ما را ببینند. (!)

برخی روزنامه‌های وابسته به خامنه‌ای، ضمن دجالگریهای مذهبی، نسبت به عاقبت برجام و مذاکرات هسته‌یی رژیم ابراز وحشت کرده و به باند رقیب هشدار داده‌اند:

جوان: کربلا به ما آموخت که تحریم‌ها زمانی برداشته خواهد شد که «سرها به نی»، «بدنهای مطهر شهدا پایمال سم اسبان»، «خیمه‌ها در آتش» و «خانواده و اهل بیت حضرت سیدالشهدا علیهم السلام همگی در غل و زنجیر به اسارت» در آمده باشند و دشمن به کمتر خواری و ذلت مسلمانان و نابودی اسلام انقلابی رضایت نخواهد داد.

امروز که تمام پیش‌بینی‌های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای درباره نتیجه مذاکره با شیطان اکبر و طاغوت اعظم به‌صورت کامل محقق شده و با بدعهدی و کارشکنی و فریبکاری آمریکا راه تحقق «برجام» مسدود شده و حاصل سه سال تلاش دولت برای لغو تحریم‌ها با دست‌اندازیهای جدی مواجه شده و شیطان بزرگ انجام تعهدات خود را به امتیاز دادنهای بیشتر ایران در قالب‌های جدید نظیر «FATF» نموده است بر مسئولان و دولتمردان واجب است که با تبعیت عملی از تدابیر و منویات مقام معظم رهبری، فرصت‌سوزیهای سه سال گذشته را به فرصت‌سازی برای خنثی کردن تلاش‌های موذیانه دستگاه استکبار جهانی تبدیل نمایند...

در روزنامه‌های باند رفسنجانی و حسن روحانی بر دجالیت باند رقیب در مراسم حکومتی ایام محرم تأکید شده است:

جمهوری اسلامی: به تلویزیون که نگاه می‌کنی، مداحان خاص را با مضامینی که یا تکراری هستند و یا سطحی و خارج از چارچوبهای هدفمند قیام عاشورا، در حال نوحه خوانی نشان می‌دهد با عده‌یی از مردم که پیداست با اخلاص به محفل آنها آمده‌اند ولی در پایان نه چیزی گیر آنها می‌آید و نه بینندگان تلویزیون. سرگرمی خوبی است و البته برای بسیاری از بینندگان در موارد زیادی این سؤال پیش می‌آید که بعضی از مستمعین این مداحان چرا با شنیدن کلمات و عبارات معمولی و خالی از محتوای معنوی یا حماسی به هوا می‌پرند و دستها و سرهایشان را به علامت شوریدگی به همدیگر مشغول می‌کنند!

در جای جای شهر، هیات‌های عزاداری، حسینیه‌ها و تکیه‌هایی هم در همین شب‌ها فعالند که بیشتر آنها از دو نقص عمده رنج می‌برند، یکی کمبود مداحان سنتی و دیگری کمبود خطیب یا واعظ باسواد و صاحب حرف‌های نو.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2b98b2d1-5667-4a11-87a8-adca565395d9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات