728 x 90

-

استعفای وزیر ارشاد کابینه آخوند روحانی، سوژه جدید مخاصمات حکومتی

-

علی جنتی
علی جنتی
در ادامه بحران در رأس نظام و حملات آخوندهای باند خامنه‌ای به وزیر ارشاد و دولت روحانی بر سر مسابقه فوتبال و کنسرتها، موضوع استعفای علی جنتی از وزارت ارشاد کابینه آخوند روحانی به سوژه جدید مخاصمات حکومتی تبدیل شده است.
حسام الدین آشنا، مشاور آخوند روحانی، گفت: موضوع استعفای علی جنتی و جایگزینی خودش در وزارت ارشاد را نه تأیید و نه تکذیب می‌کند.

معاون وزیر ارشاد رژیم نیز گفت: ماجرای مخالفت برخی حضرات با برگزاری کنسرت در شهرهای قم و مشهد که اخیراً به دیگر شهرهای کوچک و بزرگ کشیده شد، نشان از تهاجم فزاینده‌ی تمامیت خواهان به دولت روحانی دارد. ایکاش روحانی و اعضای دولتش به جای عقب‌نشینی در قبال این خواستها با جدیت ایستادگی می‌کردند. هر نوع جابه‌جایی در دولت، به ضربه‌ای جدی منجر خواهد شد."

رمضان‌زاده، یک مهره دیگر این باند، گفت: با توجه به شرایط کنونی پذیرش استعفای وزیر ارشاد به‌معنای پذیرش فشارهایی است که به دولت وارد می‌شود. دولت باید مقاومت کند.
آخوند آهنگران از باند رفسنجانی و روحانی نیز هشدار داد: پذیرش استعفای علی جنتی آن هم در ماههای باقی‌مانده تا پایان دولت یازدهم، پا گذاشتن روی پوست خربزه‌ای است که بر سر راه گذاشته‌اند و می‌توانند دولت را در مقابل فشارها و حمله‌ها مرعوب نشان دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/38d4a5cb-b2b2-4297-8d11-e58fdd8b72a7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات