728 x 90

اخبار خاورمیانه,اخبار خليج فارس,اخبار يمن,

آمریکا: اگر لازم شود ضرباتی دیگر به حوثی‌ها وارد خواهیم کرد

-

پنتاگون اعلام کرد که این حمله که با اجازه و دستور اوباما صورت گرفت، اقدامی دفاعی در پاسخ به شلیک موشکی حوثی‌ها به سوی کشتی‌های آمریکایی
پنتاگون اعلام کرد که این حمله که با اجازه و دستور اوباما صورت گرفت، اقدامی دفاعی در پاسخ به شلیک موشکی حوثی‌ها به سوی کشتی‌های آمریکایی
آمریکا روز پنجشنبه 22مهر اعلام کرد، اگر شبه‌نظامیان حوثی حملات موشکی خود را به کشتی‌های آمریکا در نزدیکی باب‌المندب متوقف نکنند، ارتش این کشور مجدد مواضع آنها را هدف حملات موشکی قرار خواهد داد.

به گزارش العربیه یکی از مقامهای بلندپایه وزارت دفاع آمریکا گفت: «حوثی‌ها را باید متوقف کرد، اگر لازم شد بدون هر گونه تردید آنها را مورد حملات خود قرار خواهیم داد»
او افزود: «ارزیابی اولیه نشان می‌دهد که هر سه سایت رادار حوثی‌ها کاملاً منهدم شد»

پنتاگون اعلام کرد که این حمله که با اجازه و دستور اوباما صورت گرفت، اقدامی دفاعی در پاسخ به شلیک موشکی حوثی‌ها به سوی کشتی‌های آمریکایی از جمله «یو.اس.اس میسون» توصیف کرد.
سخنگوی پنتاگون هشدار داد ایالات متحده به هر تهدید دیگری علیه کشتی‌ها و تردد تجاری، واکنش نشان خواهد داد. کوک تأکید کرد، واشینگتن آزادی کشتیرانی در دریای سرخ، باب‌المندب و سایر نواحی اطراف جهان را حفظ خواهد کرد.»

خاطرنشان می‌شود آمریکا روز چهارشنبه21مهر در واکنش به حمله حوثی‌ها به یک کشتی جنگی این کشور در دریای سرخ در نزدیکی سواحل یمن، سه مرکز راداری در این کشور را هدف گرفته است.

پیتر کوک سخنگوی وزارت دفاع آمریکا چهارشنبه شب گفت: «بامداد امروز به وقت محلی، ارتش آمریکا سه سایت راداری در نواحی تحت کنترل حوثی‌ها در ساحل دریای سرخ یمن را هدف گرفت».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/597554aa-75b8-4ccb-ad9c-3cf89e1505f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات