728 x 90

گوشمالى عوامل رژيم توسط مردم,اخبار اعتراضى,

گوشمالی یک آخوند و مزدوران امنیت اخلاقی در مشهد توسط مردم

-

گوشمالی یک آخوند و مزدوران امنیت اخلاقی در مشهد توسط مردم(عکس آرشیو)
گوشمالی یک آخوند و مزدوران امنیت اخلاقی در مشهد توسط مردم(عکس آرشیو)
بنا‌ به خبر دریافتی؛ روز شنبه ۱۷ مهر ماه حوالی ساعت ده صبح به وقت محلی؛ درگیری شدیدی بین مردم و به‌اصطلاح پلیس امنیت اخلاقی در احمدآباد مشهد خیابان رضا، سه راه بعثت رخ داد. شرح واقعه به قرار زیر است:
یک آخوند حکومتی در خیابان ایستاده بود که نسبت به زنان شریفی که از محل عبور می‌کردند؛ رفتاری اهانت‌آمیز داشته است.

در همین رابطه به یک خانم با تصور این‌که وی تنها است اهانت کرده و در عین‌حال پیشنهاد بی‌شرمانه‌ای به این خانم می‌دهد.
زن آزاده و شریفی که با این صحنه روبه‌رو می‌شود؛ ابتدا سر و صدا به‌راه انداخته و اعتراض می‌کند و سپس به‌صورت این آخوند سیلی می‌زند.

همین موضوع باعث شروع درگیری بین مردم و آن آخوند و مزدوران امنیتی رژیم می‌گردد. عوامل امنیت اخلاقی هم که در این درگیری وارد شدند با واکنش به‌موقع مردم در صحنه مواجه شدند.
مردم و جوانان منطقه با هر وسیله‌ای که در دسترس بود به کمک آن زن آزاده آمدند و ضمن بیرون بردن وی از محل، مزدوران و آخوند مربوطه را حسابی گوشمالی دادند. مزدوران پس از گوشمالی توسط مردم؛ مجبور به عقب‌نشینی وترک صحنه شدند.

مردم حاضر در صحنه که تا صد و پنجاه نفر می‌رسیدند به آخوند رذل و بیشرافت و عوامل به‌اصطلاح اخلاقی رژیم، دشنام می‌دادند. در همین بین عده‌یی از مردم هم شعار مرگ بر خامنه‌ای سر داده و سپس محل را ترک کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6eaa8b09-8ac3-4a80-9724-9320646380df"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات