728 x 90

سوريه,

ائتلاف ملی سوریه در سایت خود حمله جنون‌آمیز رژیم اسد و روسیه علیه حلب را محکوم کرد

-

حمله جنون‌آمیز رژیم اسد و روسیه علیه حلب
حمله جنون‌آمیز رژیم اسد و روسیه علیه حلب
ائتلاف ملی سوریه در سایت خود اعلام کرد جنایت جنون‌آمیز برهبری رژیم اسد و روسیه اشغالگر روی شهر حلب را محکوم کرد و عملکرد جامعه جهانی را مورد انتقاد قرار داد و از کلیه هیأتهای مدنی و حقوق‌بشری و سازمانهای مجتمع مدنی و فعالان حقوق‌بشر در کشور خواست برای نجات جان غیرنظامیان و کودکان اقدام کنند.

ائتلاف اپوزیسیون ملی سوریه طی بیانیه‌یی گفت، ”رژیم اسد و اشغالگر روسیه یک بسیج جنایتکارانه با حملات هوایی وحشیانه به پیش می‌برند، آنها مناطق مسکونی و محاصره شده شهر حلب را به صحنه‌یی فاجعه‌بار و غم‌انگیز تبدیل کرده‌اند. عکسهای این صحنه‌ها به جاهای مختلف دنیای خاموش که در حقیقت نمی‌توان آن را با کلمات توصیف کرد، می‌رسد“.

ائتلاف اپوزیسیون ملی سوریه گفت هدف از این حمله جنایتکارانه تصفیه حسابهای بین‌المللی از حساب خون سوریها است. که کودکان و زنان را با سلاحهای روسی که برای اولین بار استفاده می‌شود هدف قرار داده می‌شوند. این بمبها روی سقف خانه‌ها مدارس و مساجد و کلیساها و بیمارستانها فرود می‌آید که برخی از این بمبها و موشکها خرابی و ویرانی سنگین و گسترده ببار می‌آورد، هدف از اینکار هم کشتار هر چه بیشتر و کوچ دادن تعداد بیشتری از غیرنظامیان محاصره شده در حلب، این قدیمی‌ترین شهرهای جهان می‌باشد.

بیانیه ائتلاف افزود: اما جامعه جهانی به رفتار غیرمسئولانه خود ادامه می‌دهد و نظاره‌گر ارتکاب جنایت جنگی در روز روشن می‌باشد. این جنایت تخلف آشکاری است که مستحق محکومیت و تحقیر است. اما جامعه جهانی با این جنایت همزیستی می‌کند و آن را اداره و از آن استفاده می‌کند، اما غافل از نتایج این همزیستی زشت که تنها به ننگ و افشای چهره آنها برای مردم و تهی دستان و سوق دادن برخی افراد به سمت افراط گرایی بیشتر، منتهی نمی‌شود بلکه دربها را به روی آینده‌یی سیاه و ناگوار برای منطقه و کل جهان باز می‌کند...
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/01ce2938-72ba-41a0-885d-b72def72f971"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات