728 x 90

فساد اقتصادى,بيكارى,حقوقهاى نجومى,برجام، زهرخواران رژيم,

اعتراف رسمی بانک مرکزی رژیم به گرانی اکثر مواد غذایی پر مصرف بعد از برجام

-

گرانی؛ هدیه برجام به مردم
گرانی؛ هدیه برجام به مردم
آمارهای رسمی بانک مرکزی رژیم نشان می‌دهد اکثر مواد غذایی پرمصرف مردم، از زمان امضای توافق جامع هسته‌یی به‌شدت گران شده است.

روزنامه حکومتی مشرق در یک درگیری باندی، آمار بانک مرکزی رژیم را بهانه حمله به باند روحانی قرار داده و می‌نویسد:« در حالی که شعار اصلی دولت یازدهم برای انجام مذاکرات هسته‌ای، رفع تحریم‌های اقتصادی و بهبود شرایط اقتصادی کشور حتی در سطح آب خوردن مردم بود، با گذشت یک سال و دو ماه از انعقاد توافق برجام، این اهداف محقق نشده است.
در24 تیرماه سال گذشته، توافق هسته‌یی برجام به امضای ایران و کشورهای 1+5 رسید، و رسانه‌های حامی دولت آن را توافق قرن خواندند و از جشن سراسری در کشور در استقبال از لغو همه تحریم‌ها خبر دادند. با امضای توافق هسته‌ای، ایران بلافاصله اجرای تعهدات خود را در برچیدن تأسیسات هسته‌یی آغاز کرد و غربی‌ها هم از 27 دی‌ماه وعده دادند که تحریم‌ها را لغو می‌کنند. اکنون با گذشت 14ماه از امضای برجام، فرصت مناسبی است به ارزیابی تاثیر این توافق بر سفره مردم که مهمترین هدف از مذاکرات هسته‌یی بود. در حالی که مردم انتظار ارزانی با اجرای برجام را داشتند، بر اساس آمارهای رسمی بانک مرکزی، قیمت اکثر مواد غذایی در حال حاضر نسبت به هفته قبل از امضای برجام، افزایش یافته است.»
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5ee0ee3f-d410-41c9-b79b-09df2f7c8afd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات