728 x 90

-

آناتولی: هلاکت۱۹تن از پاسداران رژیم ایران در سوریه

-

هلاکت پاسداران  رژیم آخوندی در سوریه- آرشیو
هلاکت پاسداران رژیم آخوندی در سوریه- آرشیو
19تن دیگر از پاسداران رژیم در سوریه به هلاکت رسیدند. خبرگزاری آناتولی ترکیه روز یکشنبه 28شهریور با مخابره این خبر افزود: «گزارش رسانه‌های رژیم ایران… حاکی است که نوزده تن دیگر از شبه‌نظامیان افغان و پاکستانی وابسته به سپاه پاسداران در سوریه کشته شده‌اند.

به گزارش ایسنا، 9 پاکستانی؛ به اسامی سید مصطفی حسین، گلاب حسین، جوهر حسین، سید مهتاب حسین، سید میر حسن جان، اشتیاق حسین، فیروز علی، سلاور خان، سید ماهر حسین، و همچنین 3 افغان به نام‌های سیداحمد حسینی، حسین ابراهیمی، عبدالله مرادی در سوریه کشته شده روز جمعه آینده در قم به خاک سپرده خواهند شد.

سه روز پیش نیز خبرگزاری تسنیم از تشییع جنازه مرتضی عطایی از فرماندهان ارشد لشکر فاطمیون، میرزا محمد غلامی و سید خداداد موسوی در مشهد خبر داد.

پنج روز پیش هم اجساد سیدمهدی سادات و سید سردار موسوی در یزد به خاک سپرده شدند. دیروز نیز مراسم خاکسپاری سیدحسین رئیسی در بابل استان مازندران برگزار شد.

آناتولی ترکیه افزود: «بدین ترتیب تعداد تلفات رژیم ایران در سوریه به 1350نفر رسید. بیش از پنجاه درصد این افراد افغانها و پاکستانی‌های مقیم ایران هستند که در قالب لشکر «فاطمیون» و تیپ «زنبیون» توسط سپاه پاسداران، سازماندهی، تجهیز، به سوریه اعزام، و پس از کشته شدن در این کشور اجساد همگی آنها در ایران به خاک سپرده شده‌ است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0367573a-dee2-4333-a25f-61fda5e8c1ff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات