728 x 90

اخبار اعتراضى,

تجمع اعتراضی مردم در ارومیه و خراسان رضوی

-

تجمع اعتراضی در ارومیه - آرشیو
تجمع اعتراضی در ارومیه - آرشیو

تجمع اعتراضی در مقابل اداره کل کار و تعاون استان ارومیه


شنبه 27 شهریور 95 عده‌یی از مردم ارومیه نسبت به شرایط کاری‌شان اعتراض و در مقابل اداره کار و تعاون ارومیه تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع اعتراضی جمع کثیری از نیروهای خدماتی نواحی هفتگانه مشهد مقابل اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی


به گزارش دریافتی روز 25 شهریور 95 جمع کثیری از نیروهای خدماتی نواحی هفتگانه مشهد جلوی درب اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی دست به تجمع و اعتراض زدند که معاون توسعه مدیریت و ‌پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش رژیم مجبور شد به معترضان قول مساعد بدهد که در اولین زمان ممکن نسبت به حقوق از دست رفته همکاران خدماتی آنها اقدام می‌کند.

همچنین نیروهای خدماتی آموزش و پرورش از همه همکاران خود خواسته‌اند که همزمان با بازنشستگان فرهنگی، نیروهای خدماتی آموزش و پرورش هم دست به اعتصاب بزنیم تا به حداقلهای زندگی خود برسیم.

ضمنا نیروهای خدماتی آموزش و پرورش کشور در نامه‌یی به فانی وزیر آموزش و پرورش تهدید کردند که اگر تا پایان شهریور حکم ما تغییری نکند و حقوق ما افزایش نیابد، تحت هیچ وعده و وعید توخالی از اولین روز مهر در سرکار خود حاضر نمی‌شویم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f37a3308-745a-4741-bd33-686997bc9964"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات