728 x 90

نقض حقوق بشر,تشدید سرکوب ,

آخوند زائری: سعید مرتضوی باید اعدام شود

-

آخوند  زائری - پاسدار مرتضوی باید اعدام شود
آخوند زائری - پاسدار مرتضوی باید اعدام شود
بر اساس گزارش سایت حکومتی الف، آخوند زائری که از وی به‌عنوان روزنامه‌نگار اصول‌گرا نام برده است می‌گوید:
جرم او (سعید مرتضوی) تنها قتل قربانیان مظلوم کهریزک و معمای پیچیده زهرا کاظمی نیست و اتهام او نیز فقط اختلاسها و دروغها و پرونده‌های مطبوعاتی و... نیست. بسیار نکته‌های وحشتناک هست که اگر روزی فضای لازم فراهم شود شاید بر زبانها بیاید و به گوشها برسد.

اعتماد مخدوش مردم مخصوصاً در وضعیت خطرناک و حساس فعلی تنها با حکم اعدام او قدری ترمیم خواهد شد و هر گونه سستی و تهاون نسبت به این موضوع و بی‌توجهی به خسارتهای سهمگین و جدی که او به ارکان جمهوری اسلامی وارد کرده است منجر به تهدیدهایی خواهد شد که فروپاشی نظام کمترین آنها خواهد بود.

آخوند زائری که با باند رقیب تسویه‌حساب می‌کرد با نگرانی از آینده حکومت آخوندی گفت:
"الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم / نظام حاکمیت با کفر می‌پاید اما با ستم از هم خواهد گسست " ! و خدا هم هیچ تعهدی نداده که ما هر کار خواستیم بکنیم و باز هم جمهوری اسلامی را حفظ کند! و ننگ بر امثال من اگر برای منفعت و مصلحت یا به طمع جیفه دنیا بر غارت دین مردم سکوت کنیم و دم برنیاوریم!

شایان ذکر است که قاضی دژخیم مرتضوی پس از کشتارهای متعددی که انجام داده از بسیاری از قتلهایی که انجام داده تبرئه شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/02d9fab4-2ae9-420b-819c-590f1bc98927"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات