728 x 90

سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران,

پیام های تبریک خانواده‌های مجاهدین به‌مناسبت سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران

-

پیام تبریک   به‌مناسبت سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران
پیام تبریک به‌مناسبت سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران
پیام تبریک جمعی از بازاریان و ورزشکاران هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران در ملایر به‌مناسبت سالگرد تأسیس سازمان مجاهدین خلق ایران

روز ۱۵شهریور سال ۱۳۴۴، سازمان مجاهدین خلق ایران بنیانگذاری شد. در شرایطی که روشهای سنتی و عافیت‌جویانه مبارزه به بن‌بست رسیده بود و سلطه دیکتاتوری سلطنتی نفسها را در سینه‌ها حبس‌ می‌کرد برای نخستین بار در تاریخ ایران یک سازمان انقلابی را بر اساس ایدئولوژی اسلام انقلابی، با نفی همه برداشتهای ارتجاعی و طبقاتی از اسلام و با خط‌ مشی انقلابی و متکی بر انقلابیون حرفه‌یی و جان ‌برکف تأسیس کردند. سازمان مجاهدین خلق ایران در سالهای گذشته به‌ رغم تمامی تو‌طئه‌ها و تهاجمهایی که برای نابودی آن از طرف شاه و شیخ به‌عمل آمده، با تقدیم ۱۲۰هزار شهید در راه آزادی ایران از توفانهای سهمگین سیاسی، نظامی، ایدئولوژیک و تشکیلاتی عبور کرده و پرتوان و قدرتمند به‌ امید آینده‌ مردم ایران تبدیل شده است.

از همه اینها مهمتر، این بود که آنها یک دگم تاریخی را شکستند و پرده ارتجاع را از روی آرمان اسلام و توحید برداشتند. در سرود 4خرداد، می‌خوانیم: «مجاهد غبار از رخ دین زدود» واقعاً این سرود با تک‌تک کلمات و با تک‌تک حروفش درست و عاری از مبالغه است.
در آن روزگار جو غالب این بود که انقلابی‌بودن، یعنی مخالف خدا و ضدمذهب بودن! و ضمناً اعتقاد به اسلام داشتن، یعنی مدافع استثمار و مدافع طبقات بودن! حالا اگر نه فئودالیسم؛ بورژوازی یا خرده‌بورژوازی! این فرمول را که از قول بنیانگذارمان می‌شنویم «در زمینه‌های اقتصادی اجتماعی مرزبندی اصلی، نه بین با‌خدا و بی‌خدا، بلکه بین استثمارشونده و استثمارکننده است»، به‌ظاهر حرف ساده‌یی است. اما همه حرف در همین‌ فرمول بود. درخشش و شکوه تاریخی، که در اسم حنیف متجلی است و بذر مجاهدین را کاشت، از همین‌جاست. یعنی که گروهی اندک، منهای هر گونه امکانات، یک‌چنین قدم تاریخی بزرگی برداشتند.

و اما امروز در فرازی بسا بالا بلندتر بعد از ۵۰ سال و در شروع ۵۱سالگی این شجره طیبه و افتخار ملت ایران و تاریخ معاصر؛ رو در رو با خصم پلید ضدبشری و نظام جنایتکار آخوندی شده‌ایم. حکومتی که بر قتل‌عام بنا شده و با قتل‌عام شروع کرد و با قتل‌عام به حیات ننگین خود ادامه می‌دهد.
برای همین است که جنبش دادخواهی قتل‌عام شدگان ۶۷ سر بازایستادن ندارد. ما همگی برآنیم که تا کشاندن مسئولان این کشتار سبعانه و آمران این جنایت که سران فعلی این نظام آخوندی هستند، به پای میز محاکمه، دمی از پا ننشینیم. و از همه آحاد مردم ایران هم درخواست کمک و همیاری در این پروژه ملی داریم.
ما جمعی از بازاریان و ورزشکاران هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران عموم هموطنان به‌ ویژه جوانان را به دادخواهی قتل‌عام‌شدگان این رژیم فرا می‌خوانیم. این دادخواهی یک وظیفه ملی و مبارزاتی و جزیی از کارزار مردم ایران برای سرنگونی رژیم آخوندی و احقاق حق حیات سیاسی مردم ایران است که رژیم آخوندی در قتل‌عام سال ۶۷ به‌سهمگین‌ترین صورت ممکن درصدد نابودی آن بر آمد. هر چند سال که سپری شود از خواست خود درباره محاکمه یک‌ به یک سران رژیم بر سر این قتل‌عام دست برنخواهیم داشت. ملل‌متحد و شورای امنیت باید ترتیبات سیاسی و حقوقی محاکمه بین‌المللی سران این رژیم به اتهام جنایت علیه بشریت را فراهم کنند.
بازاریان و ورزشکاران ملایر بار دیگر این روز خجسته سالگرد تأسیس سازمان و زاد روز پنجاه و یکمین سال تأسیس سازمان را به عموم مردم آگاه و مبارز ایران تبریک و تهنیت می‌گوید.
جمعی از بازاریان و ورزشکاران هوادار سازمان مجاهدین در ملایر- ۱۵شهریور۹۵

پیام تبریک جمعی از خانواده‌های مجاهدین در تهران
با عرض تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن پنجاه و دومین سالگرد تشکیل سازمان مجاهدین خلق ایران
حال که به یاری خداوند بذر شرافت و صداقت حنیف کبیر به بار نشسته است و یاد و خاطره سعید محسن و اصغر بدیع زادگان جاودانه شده است.
این پیروزی را به همه هموطنان تبریک می‌گوییم.
و همچنین برای پویندگان راه آزادی و مجاهدان محصور در رزمگاه لیبرتی و مجاهدان در سراسر جهان آرزوی سلامتی و سرافرازی داریم.

درود بر سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران
مرگ بر اصل ولایت‌فقیه
جمعی از خانواده‌های مجاهدین در تهران15شهریور1395.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/167369e1-e99e-4738-8f50-115a887d2f36"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات