728 x 90

سوريه,دخالتهای ایران,

تصویری جدید از دخالت رژیم ایران در سوریه

-

پاسداران رژیم آخوندی در سوریه
پاسداران رژیم آخوندی در سوریه
صدای آمریکا روز یکشنبه 14 شهریور گزارشی از سمیناری که مقاومت ایران در واشینگتن در مورد ابعاد گسترده دخالت رژیم ایران در سوریه برگزار کرده بود، منعکس کرد.

این منبع با عکس بزرگی از رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت از جمله نوشت: «شورای ملی مقاومت، می‌گوید اطلاعات درز کرده حکایت از سطح گسترده مشارکت ایران در جنگ سوریه دارد».

صدای آمریکا به‌نقل از میل آنلاین افزود: «یک ساختمان پنج طبقه شیشه‌ای در نزدیکی فرودگاه دمشق مرکز فرماندهی و ضداطلاعات و تبلیغات ایران در سوریه است. ساختمان یاد شده از سوی سربازان رژیم ایران حفاظت می‌شود و حدود هزار نفر از پرسنل ارتش رژیم ایران در بیش از ۱۸۰ اتاق آن مشغول فعالیت هستند. به‌علاوه این ساختمان شامل اتاق نماز و یک کلینیک بیست تختخوابی برای نگهداری از افسران ارشد ارتش است که در جنگ مجروح می‌شوند. این گزارش جدید تصویری کاملاً متفاوت از گستردگی حضور و اهداف ایران در سوریه را بازتاب می‌دهد. تا کنون تصور می‌شد شانزده‌هزار سرباز در سوریه حضور دارند، ولی گزارش سازمان مجاهدین این تعداد را شصت هزار اعلام کرده است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ecc31511-f666-466b-8e2a-1e5cb37984f7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات