728 x 90

قتل عام 67,

فراخوان به جمع‌آوری اسامی شهیدان و کشف مزار قتل‌عام شدگان ۶۷

-

خاوران  محل دفن تعدادی از شهدای قتل عام شده مجاهد در سال 67
خاوران محل دفن تعدادی از شهدای قتل عام شده مجاهد در سال 67
در ادامه کارزار دادخواهی قتل‌عام67، خانواده‌های شهیدان و زندانیان سیاسی به جمع‌آوری اسامی شهیدان و کشف مزار آنها و افشای جنایتکاران فراخوان دادند.
در این فراخوان با یادآوری فراخوانهای عنوان شده در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس، آمده است: زمان آن فرا رسیده که عموم مردم، به‌ویژه جوانان رشید ایران زمین، برای دادخواهی شهیدان بخون خفته در راه آرمان آزادی مردم ایران بپاخیزند و جام زهر حقوق‌بشر را به حلقوم خامنه‌ای و رژیم تبهکارش بریزند.
خانواده‌های شهیدان و زندانیان سیاسی به هموطنان فراخوان داده‌اند: اسامی و مشخصات شهیدان را در هر شهر و محله‌ای که هستید اعلام کنید و در شبکه‌های اجتماعی به اطلاع عموم برسانید. زندگینامه و معرفی هر یک از این شهیدان یک ضربه بزرگ به خامنه‌ای و نظام منحوس ولایت‌فقیه است.
محل مزار این شهیدان و همچنین گورهای دسته‌جمعی آنها را کشف و اعلام کنید. اعلام این مشخصات و رساندن آنها به مقاومت، برای اقدامات بین‌المللی، یک اقدام ضروری دیگر است.
کارزار همه‌جانبه برای مطلع کردن افکار عمومی از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی درباره قتل‌عام۶۷ یک وظیفه مبرم برای همه ایرانیان آزاده و شریف است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6c6e1db2-9682-4447-abf0-970582cbef43"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات